تمامی اخبار, اسباب بازی دخترانه, عروسک باربی

گرون ترین باربی های تولید شده تا به امروز

گرون ترین باربی

گرون ترین عروسک ها کدام ها هستند؟ گرون ترین باربی های جهان کدام ها هستند؟

عروسک‌ باربی از وقتی که برای اولین بار در دهه 1950 به بازار آمد به عنوان عروسک مورد علاقه دختربچه ها و حتی بعضی از بزرگسالان قرار گرفت و محبوبیت آن ها روز افزون می باشد. عروسک‌ باربی که به عنوان یکی از  قدیمی‌ترین اسباب بازی های جهان  نیز شناخته می‌شود، در مدل‌ها و انواع گوناگونی طراحی و ساخته شده‌اند و تمامی مدل‌ها برای طرفداران این برند، بهترین مدل‌های عروسک های موجود هستند.


از این رو  این برند سال‌ها است که تاسیس شده و عروسک‌های باربی آن شهرت جهانی دارند، جای تعجب نیست که بعضی از مدل‌های آن قیمت‌های بالا و نجومی داشته باشد و لقب گران‌ قیمت ترین‌ های تاریخ را به خود اختصاص دهند.
اگرچه که برند باربی از همان اول شکل‌گیری به عنوان برندی لوکس و گران ‌قیمت در بین برند های عروسک به شمار می‌آمد و کسانی که این برند را می‌شناسند و پیگیر طراحی ها و عروسک های آن هستند، با دیدن این قیمت‌ها تعجب نخواهند کرد.

گرون ترین باربی

در این مقاله از سایت AMPK Toys تصمیم داریم که درباره گران‌ قیمت ‌ترین عروسک‌های باربی که تا به امروز در بازار وجود داشته اند صحبت کنیم.

عروسک گران ترین باربی قیمت صورتی باشکوه   ( Pink Splendor Barbie )

در سال 1996اولین نسخه از این عروسک خیره ‌کننده و جذاب  “صورتی باشکوه”  به عنوان یک نسخه محدود وارد بازار شد و فقط 10000 قطعه برای خرید در سرتا سر دنیا تولید شد. لباس صورتی کم رنگ این عروسک در حقیقت از ساتن ابریشمی ظریف ساخته شده است که تور براق روی آن به زیبایی آن می افزاید.


ولی توجه به جزئیات به همین جا ختم نمی‌شود بلکه ؛ جواهرات، نیم تنه با توری طلایی و تافته صورتی جذابیت و خیره کنندگی باورنکردنی به این عروسک داده است. وقتی که از این عروسک رونمایی شد، باربی صورتی باشکوه در همان ابتدای پروژه 900 دلار قیمت داشت، ولی در حال حاضر کلکسیونرهای معروف  آن را به قیمت بیش از 340 دلار در سایت‌هایی مثل آمازون به فروش می‌رسانند.

گرون ترین باربی

گران ترین باربی قیمت کارل لاگرفلد ( Karl Lagerfeld )

شاید برایتان جالب باشد ولی هنگامی که  همه به اسم کارل لاگرفلد فکر می‌کنند ناخودآگاه به طرف وسیله های گران‌‌قیمت و لاکچری می‌روند. با توجه به این موضوع که فقط 999 باربی از چهره و استایل افراد معروف و شناخته شده دنیا طراحی و ساخته شده است، ولی برای بعضی از آن ها باید حساب بانکی خودتان را خالی کنید.


در سال 2014 «باربی لاگرفلد» رونمایی شد، با یک ژاکت مشکی و پیراهن مردانه یقه‌بلند سفید با سرآستین‌های فرانسوی، کاملا نشان دهنده همان استایل همیشگی و معروف لاگرفلد است. برای اینکه این عروسک باربی بیشتر شبیه به لاگرفلد شود، جزئیاتی مانند دستکش‌های بدون انگشت مشکی، عینک آفتابی، چکمه‌های روی مچ پا، و کیف چرمی مشکی نیز به آن اضافه شد. این عروسک باربی در حراج‌ها به قیمت 9800 دلار نیز به فروش  رسید.

عروسک گران ترین باربی قیمت از استفانو کانتوری   ( Stefano Canturi )

جواهرساز استرالیایی به نام استفانو کانتوری همکاری خود با باربی را ساده ادامه نداد و در محصول نهایی به خوبی توانست مهارت خود را به رخ بکشد. او شش ماه روی طراحی این عروسک باربی کار کرد و در نهایت طرح کانتوری دارای گردنبندی با الماس صورتی می باشد که قیمت آن 300000 دلار است. این باربی در سال 2010 در حراج کریستی به حراج گذاشته شد و 250000 دلار به فروش رسید که مبلغ آن به بنیاد تحقیقات سرطان سینه اهدا شد.

هدف از خرید عروسک باربی استفانو کانتوری

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که چه ضرورتی  دارد برای یک عروسک باربی ، مبلغ نجومی پرداخته شود؟ و یا چه ویژگی هایی دارد که عروسک های عادی آن را ندارند ؟

در جواب باید به شما گفت ، عروسک باربی استفانوکانتوری تنها باربی گران قیمت فروخته شده در جهان نیست و لیست درازی  از باربی های  گران قیمت چند صد هزار دلاری وجود دارد . عروسک های باربی سفارشی ، گاهی به عنوان یکی از مهم ترین دارایی های  کلکسیونر های باربی به شمار می آیند. و می دانیم که  اشیا جمع آوری شده توسط  یک کلکسیونر ، بزرگترین و با ارزش ترین سرمایه های او هستند .

ولی خوشبختانه همه مبلغ پرداخته شده برای باربی گران قیمت استفانو کانتوری  ، صرف هزینه های یک موسسه ی پژوهش های  بیماری سرطان سینه شده است.

گرون ترین باربی

ویژگی های جذاب عروسک باربی استفانو کانتوری چند میلیاردی !

همانطور که گفتیم باربی استفانو کانتوری با همکاری شرکت سازنده باربی و جواهر ساز معروف استرالیایی طراحی و ساخته شده است.

جزئیات این عروسک گران قیمت ؛ موهای بلوند و چتری های کوتاه ، با حفظ ظاهر کلاسیک  عروسک های باربی با اندام لاغروکشیده ، لباس دکلته مشکی کوتاه و کفش  های پاشنه بلند صورتی از ویژگی های جذاب ظاهری این باربی می باشد.

یکی از گرون ترین باربی استفانو کانتوری  یک انگشتر و یک گردنبند با الماس رنگی صورتی متمایل به ارغوانی برش خورده به وزن تقریبی ۱.۰۰ قیراط  دارد که توسط این جواهر ساز معروف استرالیایی طراحی و با جزییات و ظرافت تمام ساخته شده است .

گران ترین باربی قیمت لورین شوارتز ( Lorraine Schwartz Barbie )

اگر فکر می‌کردید ماری آنتوانت و عروسک باربی‌های باهوش شهر این روزها قیمت بالایی دارند، باید بگوییم که فکر شما غلط می باشد و عروسک  باربی لورن شوارتز نیز در بین گران‌ قیمت ‌ترین عروسک‌های باربی تا به امروز قرار دارد. لورن شوارتز طراح جواهر معروف دنیا که طراحی جواهر خیلی از هنرمندان و سلبریتی‌های مشهور جهان مثل بیانسه را انجام می‌دهد، این باربی را طراحی کرده است و همه جواهر به کار رفته در این عروسک واقعی می باشد.

گرون ترین باربی

در حقیقت، شما حتی یک آویز الماس کوچک “B” در کمر این عروسک پیدا خواهید کرد که اول اسم بیانسه می باشد  و الماس‌های آن کاملا واقعی هستند. عروسک باربی لورن شوارتز به قیمت 7500 دلار به حراج گذاشته شد که برای خرید یک عروسک کلکسیونری بسیار هزینه‌ی بالایی به حساب  می‌آید.

گران ترین باربی قیمت باهوش شهر (City Smart Barbie)

اگرچه این عروسک در سال 2003 معرفی شد، ولی این مدل عروسک باربی درست حال و هوای اولین مدل‌های باربی را دارد و نوع ساخت آن، شما را به حال و هوای دهه 1950 می برد. این عروسک باربی یک لباس شیک مشکی با جواهرات ‌مناسب با لباس به تن دارد که ظاهر آن را کاملا برجسته و خیره کننده کرده است.


یک کلاه سیاه و سفید لبه پهن، دستکش سفید، کیف پول مشکی شیک و یک کفش پاشنه بلند مشکی، ظاهر جذاب این عروسک را تکمیل کرده‌اند. عروسک باربی که توسط طراح مد و تصویرگر خلاق، رابرت بست خلق شده است، در بین مجموعه مدل‌های مد باربی قرار دارد و اغلب نیز عروسکی برای کلکسیونرهای بزرگسال در نظر گرفته می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *