تمامی اخبار

معرفی برند Climbing King 2024

برند Climbing King

قابلیت ماشین کنترلی برند Climbing King چیست؟ مشخصات ظاهری ماشین کنترلی آفرود climbing king چیست؟ مشخصات باتری ماشین کنترلی climbing king چیست؟ فواید بازی با ماشین کنترلی آفرود climbing king چیست؟

ماشین کنترلی آفرود (  برند Climbing King)

ماشین کنترلی آفرود  یکی دیگر از مدل های  برند Climbing King است که با استفاده از لاستیک های قدرتمند خود چه  در خانه چه در مسیرهای چالش برانگیز آفرودی توانمند می باشد و می تواند یک بازی هیجان انگیز را برای شما به وجود بیاورد . این ماشین آفرود کنترلی   climbing king به خاطر بدنه فلزی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این ماشین کنترلی یکی از بهترین محصولات در تیپ ماشین کنترلی الکتریکی آفرود ( ماشین شارژی ) که با سرعت 10 الی 15  کیلومتر بر ساعت حرکت می کند و بازی هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورد  و با قیمتی فوق العاده استثنایی گزینه ای عالی برای کادو دادن می باشد .

معرفی ماشین آفرود کنترلی برند Climbing King

یکی دیگر از اسباب بازی‌هایی که توجه پسر بچه‌ها را به خود جلب می کند و موجب لذت بردن کودکان از بازی می شود ، ماشین کنترلی اسباب بازی است. اگر این ماشین کنترلی برند climbing king باشد که چه عالی ، ساعت‌ها می‌تواند کودکان را به خود مشغول کند؛

برند Climbing King

بدون اینکه ذره‌ای احساس خستگی و تکراری بودن کنند. ولی یکی از ماشین‌های کنترلی اسباب بازی که مورد علاقه خیلی از پسربچه‌هاست و با روحیات و علایق آن ‌ها سازگاری کامل دارد؛ ماشین آفرود کنترلی برند Climbing King  است.

این ماشین کنترلی اسباب بازی، کودکان را در دنیای خیالیشان بیشتر فرو برده و درکنار سرگرم کردن آن‌ها، قوه یادگیری را بهبود می‌بخشد. آن‌ها یاد می‌گیرند که چگونه  کنترل ماشین را به دست بگیرند و آن را به هر سمت هدایت کنند. این ماشین کنترلی ، تصویری سمبلیک از یک خودروی آفرود می باشد که لذت آفرود سواری را در ذهن آن ها تصویر سازی می‌ کند. قالب‌گیری به روش دایکست از روش‌های معمول و مرسوم  برای تولید این ماشین کنترلی آفرود می باشد و منجر به طراحی و ساخت  بهترین ماشین کنترلی آفرود اسباب بازی شده است.

سبک و مستحکم برند Climbing King                        

ماشین کنترلی آفرود برند Climbing King از نظر وزنی کاملا سبک بوده و به همین علت کودکان می‌توانند به آسانی با آن بازی کنند؛ بدون این که فشاری را تحمل کنند. اگر چه این ماشین کنترلی وزن کمی دارد؛ ولی در همان حال استحکام زیادی دارد . در نتیجه به این زودی خراب نمی شوند آسیب نمی بینند و تا مدت‌ها به عنوان یک اسباب بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده در  دسترس کودکان خواهد بود.

لاستیک‌های بزرگ به علاوه 4 فنر، از دارایی های اصلی این ماشین کنترلی برند  climbing king  به حساب می‌آیند که به حرکت روان و راحت تر آن روی همه سطوح مانند فرش، سرامیک، پارکت و … کمک خواهند کرد. بنابراین این ماشین کنترلی برند climbing king می‌تواند روی سطوح دیگر مانند سطوح شنی و ماسه‌ای به راحتی حرکت کند. اگر بدانید که این ماشین، ویژگی حرکت روی صخره های کم‌شیب را هم دارد؛ صد در صد علاقه بیشتری به آن پیدا می کنید.

قابلیت حرکت به هر سو برند Climbing King

این ماشین کنترلی باتری‌ خور برند climbing king قابلیت حرکت به هر طرف را داشته و از این جهت انعطاف‌ پذیر می باشد. این ماشین نه فقط به طرف جلو و عقب حرکت می‌کند؛ بلکه امکان حرکت به طرف راست و چپ را هم دارا می باشد. همه این ویژگی ‌ها موجب شده تا حس واقعی آفرود سواری در کودکان زنده شود.

این ماشین کنترلی برند climbing king افزون بر باتری شارژ شونده از عنصر های دیگر نیز برخوردار می‌باشد. عناصری مثل کابل شارژ که به شارژ کردن آن کمک نموده و ریموت کنترل که می‌توان توسط آن کنترل ماشین را به صورت کامل به دست گرفت. ماشین کنترلی آفرود برند climbing king  با همه قدرت روی تمامی سطوح حرکت کرده و هیجان زیادی را برای کودکان به ارمغان می‌آورد.

برند Climbing King

مقاوم به ضربه

به علاوه این ماشین کنترلی آفرود از بدنه پلاستیکی برخوردار بوده است و به همین علت نسبت به ضربه مقاوم و با دوام خواهد بود. پلاستیک به کار رفته در آن از نوع پلاستیک درجه یک و مرغوب بوده و موجب دوام و پایداری این محصول شده است. ریموت کنترل موجود در آن نیز بی‌سیم می باشد و به همین علت آزادی عمل بیشتری در دسترس کودکان خواهد بود تا بتوانند به آسانی با ماشین کنترلی آفرود مورد علاقه‌شان بازی کنند.

فواید بازی با ماشین کنترلی آفرود برند climbing king توسط کودکان

ماشین آفرود کنترلی برندClimbing King   نه فقط بازی لذت‌ بخشی را برای کودکان  به وجود می‌آورد؛ بلکه با برخورداری از فایده های بسیار، بار دیگر نشان داده است که انتخابی درست و مناسب برای آن‌ها می باشد. در ادامه به فایده های این ماشین کنترلی آفرود برند climbing king و تاثیرات آن روی کودکان می پردازیم. ماشین کنترلی موجب می‌شود تا کودکان راحت‌ و آسان تر با دنیا بیرون ارتباط برقرار کنند. این ماشین نه فقط ابزاری برای سرگرمی به حساب می آیند ؛ بلکه آن‌ها را در مرحله های سریع‌تر و بهتری از رشد قرار می‌دهد.

کودک خیال می‌کند همه حرکات ماشین کنترلی آفرود برند climbing king با قدرت و توانایی او اتفاق افتاده است و به همین علت در وجود خود احساس غرور و اعتماد ‌به ‌نفس کرده و خود را شخصی توانمند تصور خواهد کرد. با اهمیت تر از همه این است که این ماشین کنترلی آفرود کمک می‌کند تا کودکان از همه اعضای بدنشان مانند دست، پا، چشم‌ها به درستی استفاده کرده و کنترل آن‌ها را به دست بگیرند. این حرکت ها شاید ساده و آسان به نظر برسند؛ ولی موجب ایجاد هماهنگی‌هایی در مغز شده و رشد مغزی را در کودکان در پی خواهند داشت.

برند Climbing King

مشخصات ظاهری ماشین کنترلی آفرود مدل برند climbing king  

جنس بدنه ماشین کنترلی آفرود برند climbing king از پلاستیک فشرده PVC می باشد . این ماشین کنترلی الکتریکی آفرود با دو دیفرانسیلی ( 4WD   ) که دارد به شما لذت بیشتری از بازی را می دهد . به علاوه ماشین کنترلی شارژی آفرود برند climbing king ویژگی حرکت بر روی مسیر دشوار و چالش برانگیز را دارد  .

سیستم فنربندی هر چهار چرخ موجب انعطاف در حرکت این ماشین کنترلی الکتریکی آفرود برند  climbing king شده است و شما می توانید در سطوح گوناگون از این ماشین کنترلی آفرود استفاده کنید . شما می توانید در کنار دریا ، جنگل ، شن و ماسه و به علاوه بر روی آسفالت و خاک از این ماشین کنترلی شارژی  آفرود استفاده کنید .

این ماشین یک ماشین کنترلی شارژی حرفه ای در سطح و کلاس آفرود و صخره نوردی به حساب می آید.

مشخصات باتری و زمان شارژ ماشین الکتریکی آفرود برند CLIMBING KING

ماشین کنترلی آفرود برند climbing king  با  USB به مدت 3 ساعت شارژ می شود و به شما 15 الی 20 دقیقه زمان بازی و لذت بردن از درایو آفرود این ماشین شارژی حرفه ای را می دهد . یک رادیو کنترل ساده ولی قدرتمند با همان طراحی همیشگی ارگونومیک به همراه فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای این ماشین کنترلی اسباب بازی آفرود در نظر گرفته شده است.

این رادیو کنترل  برد 10 متری دارد و رادیو کنترل دارای کلیدهایی با دقت بالا می باشد که برای شما این امکان را فراهم می کند تا به دقیق ترین شکل ممکن به همراه سرعت و جهت دلخواه ماشین را هدایت کنید.

ماشین کنترلی الکتریکی آفرود  یک ماشین کنترلی الکتریکی  کاملا حرفه ای درسطح و کلاس آفرود و صخره نوردی سرعتی می باشد.

برند Climbing King

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *