تمامی اخبار, اسباب بازی دخترانه

عروسک های سوپرایزی lolo

عروسک های سوپرایزی lol

عروسک های سوپرایزی lol چیست؟

عروسک های سوپرایزی LOL (ال او ال) عروسک های سایز کوچک با وسایل داخل یک توپ هستند. ولی عروسک های سوپرایزی LOL بیشتر از چیزی که فکر می کنید هستند.
شرکت سازنده عروسک های سوپرایزی LOL با یک فکر فوق العاده بهترین مدهای اسباب بازی را در یک اسباب بازی جا دادند.
عروسک های سوپرایزی LOL داخل یک توپ یا جعبه بسته بندی شده اند و شما نمی توانید ببینید که داخل این توپ ها چه عروسکی وجود دارد. شاید به عنوان پدر یا مادر دوست داشته باشید .
بدانید اسباب بازیی که می خرید چه شکلی داره ولی دقیقا این مهم ترین موضوع درباره یک اسباب بازی سورپرایزی است، اینکه ندانید چه چیزی در انتظار شماست! و این همان چیزی هست که بچه ها عاشقش هستند.

عروسک های سوپرایزی LOL حیوانات خانگی

عروسک های سوپرایزی LOL

عروسک های سوپرایزی LOL هم در طرح  دختر و  پسر و هم در طرح حیوانات خانگی ساخته می شوند. در نسخه های الان عروسک های سوپرایزی LOL ، حیوانات خانگی هم وارد مجموعه شده اند. هر  حیوان با رنگ و شکل دو عروسک خواهر مطابقت دارد.

عروسک خواهر کوچک عروسک های سوپرایزی LOL

یکی از نکته های مخفی مجموعه عروسک های سوپرایزی LOL بطری  آب خواهر بزرگتر است. در واقع این بطری آب برای خودش نیست، برای این طراحی شده است تا با آن به خواهر کوچکترش آب بدهد.  

نکته جالب تر این است  که رنگ چشمان خواهر کوچکتر در آب سرد تغییررنگ می دهد. هر یک از عروسک ها دارای چهار ویژگی منحصر به فرد می باشند: پاریته و مدل، کلاب ،نوع .

عروسک های سوپرایزی LOL

گروه بندی عروسک های سوپرایزی LOL

الان تولید عروسک های سوپرایزی LOL  به سری ششم خود رسیده است. در هر سری طراحی های متفاوت  تری روی عروسک های سوپرایزی LOL انجام گرفته است. شرکت ام جی ای، خواهر بزرگتر را با کلمه توتس ، خواهر کوچکتر را با کلمه لیلز و حیوان خانگی آنها را با نام پتس  دسته بندی کرده است.

محتویات بسته بندی عروسک های سوپرایزی LOL:

25تا سورپرایز فوق العاده و هیجان انگیز که داخل گوی قرار دارند.

طرفداران عروسک های سوپرایزی LOL در سطح دنیا:

مری لین هاشم وقتی که کودک 6 ساله اش از او درخواست عروسک های سوپرایزی LOL کرد گیج شد. مری لین هاشم یک روز صبح برای خرید ال او ال مجبور شد در صف وایسد و منتظر بماند، چون هر کجا که نگاه می کرد عروسک های ال او ال فروخته شده بودند و فروشگاه به او گفته بود  که یک محموله جدید به دستشان می رسد.

هاشم کنار دخترش ایستاده بود و از او می پرسید چه چیز جالب و هیجان انگیزی درباره عروسک های ال او ال وجود دارد؟ دخترش با اشاره به یکی از عروسک‌های کمتر رایج موجود در این جعبه های سورپرایزی گفت:

 ممکن است  یک عروسک فوق‌العاده کمیاب داشته باشی یا خواهر بچه خیلی خوب می شد اگر بچه را بگیرم.

وقتی بچه‌ها برنامه‌ها را بیشتر از تلویزیون تماشا می‌کردند، برایشان راحت تر بود که بدانند برنامه تلویزیونی و تبلیغات چیست.
 اکنون که محتوای بیشتری را در یوتیوب تماشا می‌کنند،شاید در تشخیص تفاوت با مشکلات بیشتری مواجه شوند. ویدیوهای جعبه گشایی  هم یک تبلیغات و هم یک نمایشی سرگرم کننده هستند.

در آن‌ها بچه‌ها بازی می‌کنند،ولی بچه‌ها اسباب‌بازی‌های جدیدی را که گاهی اوقات توسط سازنده اسباب‌بازی برایشان ارسال می‌شود، به اشتراک می گذارند.

عروسک های سوپرایزی LOL

اسحاق لاریان  صاحب شرکت MGA غول آمریکایی است که  یک  کارآفرین یهودی ایرانی است اسحاق لاریان از 17 سالگی برای تحصیل در رشته مهندسی به آمریکا نقل مکان کرد، لاریان قبل از تاسیس شرکت MGA  بازی های الکترونیکی  می فروخت.

لاریان شخصی سرسخت و شوخ طبع است و به خاطر توئیت هایی که در آن صنعت اسباب بازی آمریکا را به دلیل عقب ماندگی به مسخره می گیرد مشهور است.
شرکت MGA Entertainment که در سال 1979 توسط لاریان تاسیس شد بزرگ ترین شرکت خصوصی تولید کننده اسباب بازی در جهان است. این شرکت تولیدات و برند‌های مختلف و هیجان‌انگیزی دارد که باعث شهرت هرچه بیشترش شده است.
سرسختی لاریان همان چیزی است که در ابتدای راه به فروش اسباب بازی ها کمک کرد. وقتی لاریان برای اولین بار  عروسک های سوپرایزی LOL را به والمارت برد این مجموعه از خرید آن خودداری کرد. در والمارت به لاریان گفتند:
بچه ها هیچوقت عروسکی را که نمی توانند ببینند خریداری نمی کنند.

لاریان به سمت تارگت حرکت کرد و پس از آن که مدیران تارگت نیز این محصول را خریداری کردند ؛
 لاریان با مدیر بازرگانی آن جا تماس گرفت و گفت این شرکت را در سال های آینده در شبکه های اجتماعی تحقیر خواهد کرد در آخر شرکت تارگت با تهیه اسباب بازی موافقت کردند و تا کریسمس 2016 عروسک های ال او ال از قفسه ها پرواز می کردند.

در یک ایمیل نیخیل نایار، معاون ارشد بازرگانی در تارگت تأیید کرد که عروسک ها به سرعت مورد توجه مشتریان ما قرار گرفتند و این یکی از برند های برتر فروش طی دو سال اخیر بوده است.”
امروز که حدود 7 سال از اولین طرح تولید ال او ال سورپرایزی می گذرد مدل های بسیار زیاد و متنوعی از این عروسک ها تولید شده است.

اسحاق لاریان  تا سال 2015 به مدت یک دهه رو به درگیری حقوقی با متل (تولید کننده باربی) ، در مورد مالکیت عروسک های برتز که طراح پیشین باربی آن  را طراحی کرده گذرانده بود.
در آخر آن دادگاه  صدها میلیون دلار نصیب شرکت MGA شد . در همین زمان لاریان در فکر  این بود که برتز از محبوبیت خارج شده است.

عروسک های برتز اوایل بسیار مورد استقبال قرار گرفتند ولی در ادامه با تغییر علایق مصرف کننده و یک گزارش انتقادی از طرف انجمن روانشناسی آمریکا فروش خود را از دست دادند.

عروسک های سوپرایزی LOL

در آن زمان لاریان به یک تغییر و تحول نیاز داشت. لاریان تصمیم گرفت که یوتیوب را باز کند و به جست و جوی فیلم های جعبه گشایی محصولات بپردازد که از فرزندانش در این مورد بسیار شنیده بود.
لاریان به شدت تحت تاثیر این فیلم ها قرار گرفت و متوجه شد به همان اندازه که درباره ی جعبه گشایی گوشی آیفون جدید ویدئو هست از جعبه گشایی اسباب بازی استقبال نمی شود.

بنابراین ایده جدیدی به فکر لاریان رسید.
لاریان خیلی سریع به سمت تیم طراحی خود رفت . به آن ها گفت باید بهترین اسباب بازی جعبه گشایی خود را بسازیم. تیم طراحی خلاق MGA با طراحی اولیه عروسک هایی که اندازه یک بند انگشت بودند، رنگ آمیزی فانتزی داشتند و چشمانی بسیار بزرگ داشتند کار را شروع کردند.

آنها با آرایش موهای شیک و همچنین لوازم جانبی مختلف مانند کیف دستی، فنجان قهوه یا هدبند ارائه می شوند.

تاثیر عروسک های سوپرایزی LOL بر مهارت فرزند:

تقویت مهارت تشخیص بافت اشیا با حس لامسه در سن های پایین

افزایش هماهنگی بین چشم و دست کودک از طریق گرفتن این اسباب بازی ها در دست

افزایش مهارت داستان نویسی خیالی در بازی ها

تقویت هوش هیجانی و بین فردی در بازی های مشترک کودکان

افزایش مهارت اجتماعی کودک توسط بازی با عروسک های ال او ال

تقویت اعتماد به نفس کودک

عروسک های سوپرایزی LOL

آنباکسینگ چیست و چگونه پدید آمد؟

در اولین نگاه ، جعبه گشایی (آنباکسینگ ) ویدیوها موضوعی عجیب و غریب برای مدل سازی یک اسباب بازی است.در اصل بچه‌ها تماشا می‌کنند که بچه‌های خوش‌شانس‌تر بسیاری از اسباب‌بازی‌های گران‌قیمت را به دست می‌آورند، بدون اینکه مجبور باشند با مدرسه یا زمان چرت زدن یا غیره… سر و کار داشته باشند.

بعضی از ستاره ها و بلاگرها که حتی میلیونر شده اند – یک کودک 6 ساله به نام رایان سال گذشته 11 میلیون دلار درآمد داشت و تنها کاری که او واقعاً انجام می دهد این است که اسباب بازی های باز را باز کند، در استخرش به دنبال اسباب بازی بگردد، در والمارت اسباب بازی بخرد، اندازه واقعی و اندکی پیدا کند.

اسباب بازی های ترسناک مورد علاقه اش هستند و با پدر و مادرش به خوبی کنار می آید. کانال یوتیوب او 17 میلیون مشترک دارد و ویدیویی از او که در حال جمع آوری تخم مرغ های غول پیکر از قلعه پرنده شخصی اش و سپس باز کردن آنها برای نشان دادن اسباب بازی های داخل آن است، 1.6 میلیارد بازدید دارد.

دلایل بیولوژیکی وجود دارد که کودکان خردسال دوست دارند ویدیوهای آنباکسینگ را تماشا کنند، و این همان دلیلی است که آنها به سمت اسباب بازی های غافلگیرکننده جذب می شوند. ریچل بار، مدیر پروژه یادگیری اولیه در دانشگاه جورج تاون، گفته است که بچه ها تا زمانی که حدود 4 یا 5 سالگی نشوند، در درک و پیش بینی آینده واقعاً خوب نمی شوند.

در آن سن، آن‌ها مشتاقانه منتظر اتفاقاتی هستند که در این راه اتفاق می‌افتد، و بنابراین دوست دارند ویدیوهایی را تماشا کنند که جنبه پیش‌بینی دارند. اما بچه‌های آن سن به خصوص ترسیدن را دوست ندارند، بنابراین ویدیوهایی را دوست دارند که در آن می‌دانند هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد.

بار گفت: جعبه گشایی ویدیوها و اسباب بازی های غافلگیرکننده به بچه ها این امکان را می دهد که بدون ترس از انتظار لذت ببرند، زیرا آنها تقریباً می دانند چه چیزی در بسته وجود دارد، نه جزئیات دقیق.

بار گفت که بچه‌ها ویدیوهای جعبه‌گشایی را بارها تماشا می‌کنند  یا اسباب‌بازی‌های غافلگیرکننده را بارها باز می‌کنند چون که هر بار جزئیات جدیدی را پیدا می‌کنند و متوجه می‌شوند که باز کردن چگونه کار می‌کند.

بعضی از محبوب‌ترین ویدیوهای جعبه‌گشایی در یوتیوب مربوط به اسباب‌بازی‌های غافلگیرکننده هستند، از جمله یک ویدیوی 12 دقیقه‌ای با 321 میلیون بازدید که در آن پسربچه‌ای یک تخم‌مرغ طلایی بزرگ را باز می‌کند تا  آب‌نبات و اسباب‌بازی هایی با تم مرد عنکبوتی داخل آن را پیدا کند.

چند تخم مرغ کوچکترهم کنار آن باز می کند. این ویدیو که پر از آگهی‌های تبلیغاتی است، با فریادهای هیجان‌انگیز او به پایان می‌رسد چون تخم‌مرغ آخری او شامل یک عروسک مرد عنکبوتی کوچک است.

جعبه‌گشایی ویدیوها فایده های خود را دارد: آنها به بچه‌ها اجازه می‌دهند با افراد دیگر ارتباط برقرار کنند، اسباب‌بازی‌هایی را تجربه کنند که والدینشان ممکن است توانایی خرید آن‌ها را نداشته باشند، و به نوعی با بچه‌های دیگر معاشرت کنند، حتی اگر در منطقه‌ای زندگی کنند که وسایل زیادی وجود ندارد.

به گفته دیوید کریگ، استاد دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری یو اس سی اننبرگ کودکان یا جایی که بیرون رفتن خیلی خطرناک است. او می‌گوید والدین ممکن است به ویدیوهایی که در آن بچه‌ها بازی بچه‌های دیگر را با اسباب‌بازی‌ها تماشا می‌کنند بدشان بیاید، اگر آنها را از دردسر دور نگه دارد.

LOL Surprise

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *