تمامی اخبار, اسباب بازی پسرانه, ماشین کنترلی

بهترین ماشین کنترلی بخرید !!

ماشین های کنترلی

ماشین کنترلی چیست ؟

ماشین های کنترلی از جمله اسباب بازی هایی هستند که بین کودکان و نوجوانان پرطرفدار و محبوبیت خود را حفظ کرده اند. ماشین های کنترلی با ویژگی کنترل از راه دور موجب سرگرمی و هیجان کودک و نوجوانان شده اند.ماشین های کنترلی انواع گوناگونی مانند ماشین دیوانه،ماشین چرخ کپسولی،ماشین های باطری خور،ماشین شارژی، آفرود،باگی،سرعتی،رباتیک و … دارند که هرکدام قابلیت ها و امکانات گوناگونی دارند.
ماشین های کنترلی

برای کودکان و افراد مبتدی معمولا ماشین های کنترلی اسباب بازی بهترین گزینه خواهند بود.این ماشین ها از نظر کنترل راحت تر و آسان تر از بقیه هستند. و قیمت کمتری هم نسبت به بقیه دارند.ماشین های کنترلی حرفه ای بیشتر برای افراد با تجربه و بزرگسال مناسب هستند؛این ماشین های کنترلی حرفه ای قابلیت های عملکردی بهتر و پیشرفته تر هستند و به طور معمول قیمت بیشتری نسبت به ماشین های کنترلی اسباب بازی دارند.

برای خرید و انتخاب ماشین کنترلی مناسب برای کودکتان بهتر است به عواملی مانند ویژگی های مورد نظر خودتان و کودکتان و نوع ماشین،سطح مهارت توجه کنید.

ماشین های کنترلی یک آرمان بازی محبوب و پرطرفدار است.ماشین های کنترلی به کودک کمک می کند تا توانایی هایی مثل تمرکز،هماهنگی بین دست ها و چشم،توجه ، مهارت های حرکتی و مکانیکی افزایش دهد و به علاوه این ماشین های کنترلی می توانند برای تفریح و هیجان و سرگرمی  در وقت های خالی مورد استفاده قرار بگیرند و موجب نشاط و تجربه های خلاقانه بشوند.

بعضی از ماشین های کنترلی دارای قابلیت هایی مثل صداهای واقعی،نورپردازی،دوربین ها و … هستند که تجربه بازی را برای کودک دلپیر تر می کنند.در استفاده از ماشین های کنترلی باید ایمنی را رعایت کرد زیرا برخی از آن ها سرعت زیادی دارند و یا قادر به پرواز هستند به همین علت بهتر است دستور العمل های ایمنی را بخوانید و به آن ها عمل کنید.

ماشین های کنترلی می توانند این امکان را فراهم کنند تا کودکان و بزرگسالان درک بهتری از اصول مکانیکی و علمی پیدا کنند و مهارت هایی مثل خلاقیت را در خودشان تقویت کنند.به علاوه بازی با ماشین های کنترلی موجب می شود تا مهارت های اجتماعی ،همکاری،رقابت و تعامل و حل کردن مسائل تقویت شود.

نکاتی مهمی که باید در هنگام خرید ماشین کنترلی رعایت کنید:

    • . ماشین کنترلی را انتخاب کنید که با نیاز های شما همخوانی داشته باشد .

    • . ماشین کنترلی را انتخاب کنید که با سطح مهارت شما هماهنگ باشد به همین علت مهارت خود را حتما در نظر بگیرید .

    • . بودجه ای را که برای خرید ماشین کنترلی کنار گذاشته اید در نظر بگیرید .

    • . قبل از خرید درباره ماشین های کنترلی و قابلیت های آن تحقیق کنید .

ماشین های کنترلی

اگر این نکات را رعایت کنید می توانید ماشین کنترلی که مدنظرتان است و مناسب شماست را پیدا کنید و آن را خریداری کنید.

ماشین کنترلی اسباب بازی را از کجا می توان تهیه کرد؟

قبل از تصمیم به خرید،تحقیق کنید و فروشگاه معتبر و مورد اطمینان پیدا کنید و مطمئن شوید که محصولی که خریداری کرده اید دارای پشتیبانی و گارانتی معتبر باشد.

بهترین ماشین های کنترلی اسباب بازی یا حرفه ای را می توانید از از فروشگاه های آنلاین اسباب بازی فروشی ، فروشگاه های اسباب بازی فروشی و فروشگاه های لوازم برقی و الکترونیکی تهیه کنید.

قابلیت های بهترین ماشین کنترلی آفرود :

قابلیت های ماشین کنترلی آفرود مجب می شود تا رانندگی در مسیر های ناهموار و سخت برای بازیکن لذت بخش و جالب باشد.

بعضی از قابلیت های ماشین کنترلی :

شاسی محکم : شاسی ماشین کنترلی اسباب بازی آفرود محکم ساخته می شود تا در برابر آسیب و ضربه ها مقاوم باشد.

کنترل دقیق : برای شما این امکان را فراهم می کند که ماشین را به خوبی در مسیر های چالش برانگیز و سخت کنترل کنید.

سیستم تعلیق پیشرفته : این سیستم باید بتواند ضربه های ناشی از راننگی در مسیرهای سخت را از بین ببرد.

قدرت موتور :  موتورهای قدرتمند تر توانایی رسیدن به سرعت های بالا تر را دارند و در مسیر های چالش برانگیز و ناهموار راحت تر حرکت می کنند.

لاستیک های بزرگ : لاستیک های ماشین کنترلی آفرود باید چسبندگی فوق العاده ای به سطوح داشته باشند که بتوانند در مسیرهای چالش برانگیز و سخت رانندگی بکنند.

در نهایت باید گفت ماشین کنترلی آفرود باید مقاوم ،قدرتمند و مناسب برای محیط های گوناگون باشد به علاوه این موضوع که باید با توجه به سطح مهارت و تجربه خود ، ماشین کنترلی را انتخاب کنید که به شما امکان کنترل آسان را بدهد اهمیت دارد.

ماشین های کنترلی

انواع ماشین کنترلی :

نوع سوخت : ماشین های اسباب بازی کنترلی براساس نوع سوختی که دارند به دو دسته تقسیم می شوند یکی بنزینی و دیگری الکتریکی. ماشین های کنترلی بنزینی با بنزین کار می کنند و ماشین های کنترلی الکتریکی با باتری کار می کنند .

کاربرد : ماشین های کنترلی به وسیله کاربرد به دسته هایی مانند ؛ مسابقه ای ،تفریحی ،کاربردی و تبدیل شونده تقسیم بندی می شوند .ماشین های کنترلی تفریحی برا سرگرم کردن طراحی شده اند .ماشین ماشین های مسابقاتی برای مسابقه دادن و رقابت طراحی شده اند.

میزان مهارت : ماشین های کنترلی با در نظر گرفتن مهارت هایی که دارند سه دسته آماتور ، حرفه ای و اسباب بازی تقسیم بندی می شوند. ماشین های کنترلی که اسباب بازی هستند کاربردشان برای افراد مبتدی و کودکان است. ماشین های کنترلی آماتور برای افرادی مناسب هستند که تجربه و مهارت متوسطی دارند. ماشین های کنترلی حرفه ای نیز برای افرادی مناسب خواهند بود که تجربه بالایی در هدایت و کنترل ماشین های کنترلی دارند.

اکنون می خواهیم بعضی از بهترین ماشین های کنترلی را بررسی کنیم :

ماشین های کنترلی باگی : این ماشین ها از نظر شکل مانند ماشین های کنترلی آفرود هستند ، ولی بدنه کوچکتری نسبت به ماشین های کنترلی آفرود دارند . ماشین های کنترلی باگی برای رانند با سرعت بالا طراحی و ساخته شده اند.

ماشین های کنترلی رباتیک : این ماشین ها ویژگی تبدیل شدن به را دارند و ماشین های کنترلی رباتیک بیشتر اوقات برای سرگرمی و بازی ساخته می شوند.

ماشین های کنترلی آفرود : ماشین های کنترلی آفرود برای رانندگی در مسیر های چالش برنگیز و سخت طراحی شده اند. ماشین های کنترلی آفرود بیشتر اوقات دارای لاستیک های بزرگ و پهن هستند.

ماشین های کنترلی سرعتی : این ماشین های کنترلی برای سرعت بالا داشتن در رانندگی طراحی و ساخته می شوند. ماشین های کنترلی سرعتی بیشتر اوقات از بدنه های محکم و سبک و موتور های قوی ساخته می شوند.

ماشین های کنتری خوب و عالی می توانند یک سرگرمی فوق العاده و هیجان انگیز برای افراد در همه گروه های سنی باشند. این ماشین ها می توانند به کودکان در تقویت مهارت های حرکتی ظریف و هماهنگی بین دست ها و چشم ها کمک کنند.به علاوه ، ماشین های کنترلی اسباب بازی می توانند به بزرگسالان نیز در درمان استرس کمک کنند و موجب شوند تا آنها هم لذت ببرند.

ماشین های کنترلی

بهترین مارک های ماشین کنترلی در جهان :

انتخاب بهترین ماشین های کنترلی اسباب بازی به عامل های گوناگونی مثل؛ میزان مهارت و بودجه خرید شما بستگی دارد.ولی  بعضی از مارک های ماشین های کنترلی که به عملکرد خوب و کیفیت بالا معروف هستند عبارت اند از؛ HPI ، Tamia  ، Arrma ، Team Associated و برند Traxxas

Tamiya  : یک کمپانی ژاپنی است که ماشین های کنترلی با کیفیت مرغوب و تنوع بالا تولید می کند و به تولید های عالی معروف است. این کمپانی طیف وسیعی از ماشین های کنترلی را برا همه رده های سنی طراحی و تولید می کند.

HPI : یک کمپانی آمریکایی است که به ساخت ماشین های کنترلی مسابقه ای و آفرود  شهرت دارد.این کمپانی ماشین های کنترلی  با کیفیت مرغوب و عملکرد فوق العاده برای افراد با تجربه طراحی  می سازد.

Team Associated : یک کمپانی آمریکایی است که ماشین های کنترلی مسابقه با کیفیت بالا و عملکرد فوق العاده طراحی میی کند و می سازد و برای افراد با تجربه مناسب تر است.

Arrma : یک کمپانی آمریکایی است که ماشین های کنترلی با دوام و با کیفیت بالا و عملکرد عالی را به مردم ارائه می دهد و برای افراد با تجربه مناسب تر است.

Traxxas : یک کمپانی آمریکایی است که به تولید ماشین های کنترلی مقاوم و قدرتمند شهرت دارد ، این شرکت ماشین کنترلی هایی که می سازد با دوام و با کیفیت هستند و عملکرد فوق العاده ای دارند که برای همه رده های سنی و برای هر فردی با هر سطح مهارتی مناسب هستند.

ده تا از بهترین ماشین کنترلی های موجود در ایران

ماشین های کنترلی

    • . ماشین کنترلی اچ پی آ ریسینگ مدل Sprint  2 Drift 106154 : جنس بدنه آن از پلاستیک ساخته می شود و مدل این ماشین کنترلی اسپرت  است و منبع انرژی آن باتری است و تعداد چرخ های آن چهارتا است.

    • . ماشین بازی کنترلی دابل ای مدل Mercedes Benz Arocs Container Truck : این ماشین کنترلی مدل کامیون است و منبع انرژی آن باتری است و جنس بدنه اش از پلاستیک است و هشت چرخ دارد.

    • . ماشین کنترلی دابل ای مدل لندرور دیفندر E 327 : این ماشین کنترلی مدل آفرود هست و بدنه ای پلاستیکی دارد و منبع انرژی آن باتری است و ریموت کنترل آن بی سیم است و چهار چرخ دارد.

    • . ماشین کنترلی دبل ای مدل اتوبوس : مدل این ماشین کنترلی اتوبوس است که جنس بدنه آن از پلاستیک ساخته می شود و تعداد چرخ های آن چهارتا است.

    • . ماشین بازی کنترلی طرح آفرود مدل Speed Pioneer : مدل ماشین آفرود است و جنس بدنه آن پلاستیک و در جاده های ناهموار و چالش برانگیز می توان رانندگی کرد.

    • . ماشین کنترلی اسباب بازی رمو هابی مدل Rock crawler : مدل این ماشین کنترلی آفرود است و منبع انرژِی آن باتری است  و چهار چرخ دارد و جنس بدنه آن پلاستیکی می باشد.

    • . ماشین اسباب بازی کنترلی ام زد مدل RY012 Climbing Car : جنس بدنه آن پلاستیکی و ریموت آن بی سیم و مدل آفرود است و منبع انرژِی آن باتری است و شش چرخ دارد.

    • . ماشین کنترلی اسباب بازی مدل جیپ : جنس بدنه آن از پلاستیک و مدل آن آفرود و تعداد چرخ های آن چهارتا می باشد.

    • . ماشین بازی کنترلی مدل آفرود : بدنه ای پلاستیکی دارد و مدلش آفرود است و منبع انرژی آن یو اس بی یا باتری می باشد.

    • .ماشین کنترلی هوینا مدل Truck  : جنس بنده آن فلزی است و شش چرخ دارد و مدل آن کامیون می باشد.

    • در نهایت،برای تصمیم گیری درباره بهترین ماشین اسباب بازی کنترلی باید ابتدا به نیازها و مهارت ها و بودجه خودتان توجه کنید به علاوه اططمینان از کیفیت بالا و عملکرد خوب ماشین داشته باشید.

       

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *