تمامی اخبار, اسباب بازی پسرانه, اسباب بازی دخترانه

برای آب بازی چه وسایلی نیاز است ؟

آب بازی چه وسایلی نیاز است

آب بازی چه وسایلی نیاز است

در برسی آب بازی چه وسایلی نیاز است تابستان با این که فصلی گرمی می باشد ولی به علت تعطیلات مدرسه فصل مورد علاقه کودکان   می باشد و بچه ها این فصل را موقعیت خوبی برای بازی کردن در خارج خانه می دانند.خنک نگه داشتن و سرگرم بودن بچه ها در تمام تابستان اتفاقی است که والدین را نیز خوشحال می کند و به همین علت همیشه خانواده ها به دنبال وسایل و ابزارهایی برای بازی های آبی کودکان در تابستان هستند.تابستان بهترین زمان برای جست و جو و کنکاش و ماجراجویی کودکان است و هیچ چیز سرگرم کننده تر از گذراندن وقت در آب نمی باشد.

در مقاله آب بازی چه وسایلی نیاز است با فایده ترین وسیله ها برای یادگیری و آموزش شنا و سرگرمی کودکان معمولا اسباب بازی ها هستند.شنا می تواند هم یک فعالیت بدنی باشد و هم یک سرگرمی که از یکجا نشینی کودک جلوگیری می کند.والدین می توانند با کمک وسایل و اسباب بازی ها خانه خود را به پارک آبی برای کودکان تبدیل کنند .بعضی از این وسیله ها برای فضای باز مناسب می باشند ولی بعضی از آن ها مثل تفنگ آبی و وان های بادی برای حمام نیز می تواند سرگرمی فوق العاده ای برای تابستان به ارمغان بیاورند.

آب بازی چه وسایلی نیاز است

آب بازی چه وسایلی نیاز است تهیه اسباب بازی های مرتبط با شنا و آب بازی مانند جلیقه ها و رینگ های بادی موجب تقویت عضلات و افزایش مهارت های حرکتی کودکان می شود و باعث می شود که هماهنگی بین حرکات دست و پا کودک برقرار شود.حرکات پا زدن در آب عضلات بدن کودک را درگیر  می کند . به کودک کمک می کند تا یاد بگیرد چگونه دو طرف بدن خودش را برای حرکت در آب هماهنگ کند.وقتی کودکان شنا را یاد می گیرند و شنا می کنند و وسایل را در آب پرتاب می کنند و هر حرکتی که بخواهند انجام می دهند.کودکان می توانند هماهنگی اعضای بدنشان را تقویت کنند.

. آب بازی چه وسایلی نیاز است : استخر کف باد شو : استخر های بادی امروزه بهترین گزینه هستند برای کسانی که نمی توانند استخر در حیاط یا خانه داشته باشند و این اسباب بازی بهترین گزینه برای تفریحات آبی و شنامی باشد.این اسباب بازی دارای کیت لوازم تعمیرات و دریچه تخلیه می باشد.جنس آن PVCمی باشد و 299 لیتر حجم آب دارد.قابلیت استفاده در هر سطح صاف را دارد و در برابر وزن و فشار آب مقاوم می باشد.

. آب بازی چه وسایلی نیاز است : تفنگ اسباب بازی آب پاش : کودکان عاشق سفر در دنیای تخیل و نقش بازی  کردن هستند  با این تفنگ آب پاش این فرصت برای کودکان به وجود می آید تا نهایت استفاده را از قدرت تخیل خود ببرند.همچنین این اسباب بازی علاوه بر تقویت قدرت تخیل موجب افزایش مهارت های ذهنی  در کودکان نیز می شود.این تفنگ آب پاش از پلاستیک درجه یک و فاقد مواد سمی ساخته می شود. رده سنی این اسباب بازی بالای 3 سال می باشد.

. آب بازی چه وسایلی نیاز است : اسباب بازی ماهیگیری : اسباب بازی ماهیگیری چند ماهی با یک عدد قلاب دارد.کودکان می توانند طول نخ قلاب را تنظیم کنند و کرم آهنربایی که به سر قلاب وصل است را به دهن ماهی ها نزدیک کنند تا لذت ماهیگیری را تجربه کنند.به علاوه اگر ماهی ها را داخل آب فرو ببرنداز داخل دهانشان حباب بیرون می آید.

آب بازی چه وسایلی نیاز است

این اسباب بازی ماهیگیری برای کودکان بالای یک سال و نیم مناسب می باشد تا در داخل حمام با آن سرگرم شوند. این اسباب بازی می تواند به والدینی که با حمام رفتن کودکانشان مشکل دارند کمک کند تا بدون تنبیه و تنفر و ترس از حمام کودکان را مشتاق حمام رفتن بکنند.پلاستیک به کار رفته در این اسباب بازی با کیفیت و ضدحساسیت می باشد.

. آب بازی چه وسایلی نیاز است : اسباب بازی حمام مدل جوجه اردک : این اسباب بازی موجب می شود تا در حین حمام حوصله کودکان سر نرود و اوقات شاد بیشتری را در حمام سپری کنند این اسباب بازی کوکی می باشد و می توان با کوک کردن آن شادی و موج سواری این جوجه اردک بامزه با حرکت دستانش بود.این اسباب بازی دارای قابلیت هایی مانند شنا کردن داخل وان حمام ، بدون نیاز به باتری می باشد و برای گروه سنی بالای یک سال مناسب می باشد و جنس متریال آن با دوام و با کیفیت می باشد.

. آب بازی چه وسایلی نیاز است : تفنگ حباب ساز : با این اسباب بازی می توانید حباب های جذاب و سرگرم کننده درست کنید.این اسباب بازی از جنس پلاستیک ضد حساسیت و فاقد مواد سمی نیز می باشد.این اسباب بازی یکی از اسباب بازی هایی است که برای روز های گرم تابستان به عنوان وسیله ای برای آب بازی مورد استفاده قرار می گیرد

.آب بازی چه وسایلی نیاز است : فقط کافی است محلول مایع را در ظرف مخصوصش بریزید و سر حباب ساز را به داخل ظرف بزنید بعد ماشه تفنگ را فشار دهید تا حباب های زیبایی از داخل دستگاه خارج شود.این اسباب بازی برای کودکان بسیار سرگرم کننده و مهیج می باشد.این اسباب بازی می تواند تمرکز و بینایی کودک را تقویت کند و موجب افزایش عملکرد دست و چشم شود و موجب می شود تا کودک تلاش برای کسب موفیقت را نیز یاد بگیرد.این اسباب بازی برای کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد.

آب بازی چه وسایلی نیاز است

. آب بازی چه وسایلی نیاز است : کتاب حمام کودک : آیا شما نیز از آن دسته از والدین هستید که کودکتان با حمام کردن و آب بازی مشکل دارد؟ و هنوز موفق نشده اید که با کمک تنبیه و تشویق کودکتان را به حمام ببرید؟باید به شما بگوییم که این کتاب تا حدی می تواند به شما کمک کند.این کتاب به کودک شما شمارش و نام حیوانات مختلف را آموزش می دهد و با سوتی که دارد برای کودکان بسیار جذاب و سرگرم کنندخ می باشد.

این کتاب جنس پلاستیکی و نرمی دارد و هیچگونه آسیبی به کودک نمی زند.شما با استفاده از کتاب حمام ، عروسک ها ، اسباب بازی های مخصوص آب بازی می توانید کودکتان را برای حمام کردن آماده کنید و او را علاقه مند به این کار کنید.

.آب بازی چه وسایلی نیاز است ؟

آب بازی چه وسایلی نیاز است : قایق اسباب بازی : در کنار این که یک اسباب بازی عالی برای آب بازی کودکان می باشد می توان از آن برای شن بازی کودکان نیز استفاده کرد.این قایق پلاستیکی از پلاستیک درجه یک و فاقد مواد سمی و ضد حساسیت ساخته شده است و محصولی بسیار کاربردی و سرگرم کننده برای کودکان می باشد و ایده آل ترین اسباب بازی برای بازی در روزهای آفتابی و در کنار دریا و استخر می باشد.رنگ های متنوعی دارد و برای گروه های سنی بالای سه سال مناسب می باشد.

. آب بازی چه وسایلی نیاز است : کوسه کنترلی شارژی : این اسباب بازی قابلیت شنا در در آب و حرکت در جهت های مختلف در آب را دارد و دارای قطعات ضد آب و دو عدد موتور پره ای نیز می باشد.این وسیله با کمک کنترل از راه دور کنترل می شود.با کمک این اسباب بازی شما می توانید مهارت های مختلفی را در کودکانتان افزایش دهید.مهارت هایی مانند ؛ تقویت توجه و تمرکز و دقت ، افزایش هماهنگی بین چشم و دست ها ، تقویت حرکت های ظریف با انگشتان و دست ها و… . این اسباب بازی برای روده های سنی بالای سه سال مناسب می باشد و جنس آن از پلاستیک ABS می باشد.

. آب بازی چه وسایلی نیاز است : پوپت ها : فاقد BPA و هرگونه ماده شیمیایی مضر می باشند ظاهری جذاب و هیجان انگیز برای کودکان دارند و متریال آن ها از پلاستیک نرم و فاقد مواد مضر می باشد.پوپت های یک نوع اسباب بازی هایی هستند که سوت دارند و می توانند ساعت ها کودکان را در داخل وان حمام سرگرم کنند.خیلی از کودکان به دلایل مختلفی از حمام رفتن هراس دارند.

آب بازی چه وسایلی نیاز است

والدین می توانند با تهیه وسایل آ بازی حمام را برای فرزندانشان به محیط سرگرم کننده و جذاب تبدیل کنند.این اسباب بازی برای گروه های سنی بالای 6 ماه مناسب می باشد.موجب تقویت حس لامسه و توانایی تفکیک بافت و جنس اشیاء ، افزایش اعتماد به نفس و هماهنگی بین چشم ها و دست ها می شود.

.آب بازی چه وسایلی نیاز است : پازل فومی حمام : این اسباب بازی شامل طرح های مختلف می باشد  که از جنس فوم نرم تهیه شده اند و قابلیت چسبیدن به سطوح شیشه ای ، سرامیکی  و آینه را دارند.پس از استفاده در حمام می توان آن ها را خشک کرد و بارها استفاده کرد.کودکان می توانند این اسباب بازی را همراه خودشان به حمام ببرند و سرگرم شوند تا والدین نیز کارهای شست و شوی آن ها را انجام دهند.

این محصول برای گروه های سنی بالای 12 ماه مناسب می باشد.و در کنار سرگرم کردن کودک نیز رنگ ها و انواع حیوانات جنگل را به کودک آموزش می دهد.این محصول فاقد هرگونه مواد سمی و مضر و حساسیت زا برای کودکان می باشد.کودک می تواند با کمک این محصول هماهنگی بین چشم و دست در بازی ، هوش منطقی با درک رابطه های علت و معلول ، اعتماد به نفس با درک توانایی انجام یک کار هیجان انگیز ، مهارت های دیداری و تشخیص و تفکیک رنگ ها و حس لامسه و … تقویت کند.

. آب بازی چه وسایلی نیاز است : توپ های بادی : این اسباب بازی برای کودکان بالای  3 سال مناسب می باشد. پلاستیک آن با کیفیت می باشد و موجب تحرک و فعالیت و شادی کودکان می شود و آن ها را تشویق به بازی های گروهی نیز می کند. این اسباب بازی طرح ها و رنگ ها متنوعی دارد ؛ کودک با این اسباب بازی می تواند انرژی خود را تخلیه کند و با کمک این اسباب بازی عضلات دست را هنگام پرتاب آن تقویت کند.با این توپ می تواند در استخر با دوستان خودت یا لب دریا توپ بازی کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *