تمامی اخبار, اسباب بازی دخترانه

اسباب بازی های آشپزخانه

اسباب بازی های آشپزخانه

امروزه اسباب بازی های آشپزخانه با وسایلی مانند اجاق گاز ، غذا ها و فست فود ها و… می تواند محلی برای الهام بخشیدن به کودکان باشد.این اسباب بازی ها برای کودکان بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز می باشد؛نه تنها موجب سرگرمی کودکان می شود بلکه باعث می شود تا آن ها مهارت های جدیدی را یاد بگیرند.

این مکان به کودکان امکان می دهد تا همکاری ، قدرت تخیل ، مهارت های حرکتی کوچک ( باز و بسته کردن دستگیره ها ، درهای اجاق گاز ، گرفتن کاسه ها و …) را یاد بگیرند.

این اسباب بازی سال ها مورد علاقه کودک شما می شود.اوایل ممکن است خودش به تنهایی باز یکند ولی بعد تر ممکن است با دوستانش یک رستوران درست کنند.این اسباب بازی بیشتر مناسب گروه های رده سنی بالای 3 سال می باشد ولی کودکان یک یا دوسال نیز دوست دارند با خواهر یا برادر بزرگترشان با این اسباب بازی ، بازی کنند.

اسباب بازی های آشپزخانه

اسباب بازی های آشپزخانه می تواند راهی باشد برای آموزش بهتر کودکان درباره غذاها ، رنگ ها و شمارش .

شرکت های سازنده اسباب بازی و خانواده ها متوجه علاقه کودک به کارهای عملی شده اند و آن را درک می کنند.با این اسباب بازی می توانند کمی به کارهای عملی که می خواهند دست پیدا کنند.

آشپزی کردن مهارتی است که هر بزرگسالی برا مستقل بودن نیاز به بلد بود آن دارد.کودکان با تمرین و یاد گرفتن درباره چگونگی کار کردن ماکروویو ، درست کردن ساندویچ ، ریختن شیر در لیوان آهسته آهسته مسئولیت پذیری و مستقل بودن را یاد می گیرند.

این اسباب بازی دخترانه هستش و به کودکان ایمنی موقع آشپزی را نیز آموزش می دهد که برای مثال دست به اجاق گاز روشن و داغ نزنند و یا طرز صحیح استفاده از چاقو را یاد بگیرند.

کودکان دوست دارند کارهای بزرگترها را تقلید کنند.اگر به بازی آن ها دقت کنید آن ها یخچال های اسباب بازیشان را مانند یخچال های واقعی می چینند.کودکان دوست دارند تا در آشپزخانه فعالیت داشته باشند اما از آن جایی که این کار برای آ« ها سخت و ممکن است خطرناک باشد؛بهترین گزینه تهیه آشپزخانه اسباب بازی می باشد.

اسباب بازی های آشپزخانه
  • -اجاق گاز اسباب بازی های آشپزخانه رومیزی با قابلمه و دیگ فلزی : این ست اسباب بازی دارای وسایل آشپزی کردن و آشپزخانه است.این اسباب بازی از مواد درجه یک و متریال با کیفیت ساخته شده است.این ست یک گاز رومیزی دارد که ممکن است موزیکال باشد و نور نیز داشته باشد که منبع برقی آن باتری می باشد.این اسباب بازی برای کودکان بسیار هیجان انگیز می باشد و می تواند  آن ها را ساعت ها سرگرم کند.
  • – اسباب بازی های آشپزخانه سینک ظرفشویی : این اسباب بازی ویژگی های منحصر به فردی دارد.در این اسباب بازی یک مخزن آب قرار دارد و وسایل مانند سینک واقعی بر روی آن قرار می گیرند و آب کف سینک با کمک پمپ از شیر آب سرازیر می شوند و در داخل سینک می ریزند.
  • اسباب بازی های آشپزخانه اجاق گاز سینک ظرفشویی: ، فنجان ، چاقو و قاشق ، میوه ، تخته برش ، اجاق گاز و سبد ظرفشویی است که با توجه به اندازه و مدل سینک در داخل بسته وجود دارند.این سینک دارای دیواره هایی با ارتفاع زیاد است تا از ریختن آب بر روی زمین جلوگیری کند.سینک های با کیفیت ویژگی استفاده از آب گرم تا چهل درجه سانتی گراد را دارند.
  • – اسباب بازی های آشپزخانه میوه برشی و فست فود : این ست ها برای کودکان دوست داشتنی و سرگرم کننده می باشند.ست میوه دارای هشت تکه میوه مختلف و یک عدد ساندویچ می باشد که با کمک چسب به یکدیگر متصل می شوند و به وسیله یک چاقو از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم می شوند.جنس و متریال میوه ها و وسایل داخل بسته از پلاستیک درجه یک می باشد
    به لاوه داخل این بسته یک تخته برش ، بشقاب و چاقو ، کارد و چنگال نیز وجود دارد.کودک هنگام بازی با این اسباب بازی نه تنها ساعت ها سرگرم می شود بلکه خواص میوه ها را نیز می تواند یاد بگیرد.
  • – اسباب بازی های آشپزخانه سینک ظرفشویی و با شیر آب اسباب بازی : اگر انتخاب شما ست بزرگ آشپزخانه اسباب بازی می باشد به شما ست اجاق گاز پایه دار به همرا شیر آب را پیشنهاد می کنیم. این ست دارای یک اجاق گاز ، فر ، یخچال و جایی برای گذاشتن ظروف اسباب بازی می باشد.تعداد قطعات و اندازه آن بستگی به مدل و شرکت سازنده آن دارد.این اسباب بازی ممکن است قابلیت های دیگری مانند پخش بخار و موزیک و نور نیز داشته باشد.
  • – اسباب بازی های آشپزخانه فست فود و پیتزای : جنس این اسباب بازی از پلاستیک درجه یک و مرغوب می باشد.این ست دارای یک عدد ساندویچ ، شیرینی ، ماهی ، نان ، سبد ، خرچنگ ، تخته برش ، قاشق و چنگال ، چاقو ، بشقاب و… است.این اسباب بازی برای تقویت هوش و خلاقیت کودک بسیار مفید می باشد.
  • – اسباب بازی های آشپزخانه وسایل خانه داری و خاله بازی : این اسباب بازی شامل همزن ، قهوه ساز ، اتو ، ماکروویو ، چرخ خیاطی ، ست چایخوری فلزی ، رف و قابلمه و دیگ فلزی و ضد زنگ ، مخلوط کن ، دستگاه پوز ، ظرفشویی ، جاروبرقی ، صندوق فروشگاهی و انواع مدل های دیگر می باشد که تنوع زیادی دارند.
اسباب بازی های آشپزخانه

یکی از اسباب بازی های آشپزخانه که کودکان به آسانی می توانند با آن بازی کنند و ساعت ها سرگرم شوند یک ست سه تیکه می باشد که شامل قهوه جوش ، یک همزمن ، یک مخلوط کن می باشد.هر کدام از این دستگاه های اسباب بازی به صورت جداگانه با دو عدد باتری قلمی کار می کنند و نور و حرکت و چرخش از ویژگی هایی می باشد که آن ها ازش برخوردارند.این اسباب بازیاز پلاستیک براق و با کیفیت ساخته شده است.

  • اسباب بازی های آشپزخانه کوله پشتی : این ست دارای 2 لیوان ، چاقو و قاشق و چنگال ،نیمرو ، ست چهارتایی پیمانه های کیک پزی ، دو عدد بشقاب ، چندین قفسه ،شیر آب ، سس گوجه فرنگی ،نوشیدنی و قابلمه و ماهیتابه ، کلم و گوجه فرنگی و هویج ،بند کوله پشتی و …
  • می باشد. اسباب بازی های آشپزخانه به راحتی قابل حمل است به علاوه باید گفت که این محصول به خاطر طراحی که دارد فضای کمتری از بقیه ست های آشپزخانه اسباب بازی اشغال می کند.
  • – اسباب بازی های آشپزخانه چمدانی : این اسباب بازی شامل نیمرو ، قاشق وچاقو و بشقاب و چنگال ،دو عدد لیوان ،ست پیمانه های کیک پزی ،قفسه های کناری،شیر آب ، سس گوجه فرنگی و آب پرتقال ، قابلمه و ماهیتابه ، کیسه کافه لاته ، بادمجان و هویج و کلم و غیره می باشد.

این اسباب بازی با سه عدد باتری کار می کند و دارای سینک و شیر آب می باشد (فاقد جریان آب) که برای شستن سبزیجات اسباب بازی به کار می رود.این ست دارای یک گاز چراغ دار و چندیدن قفسه برای نگه داری وسایل و س آب چکان نیز می باشد.این محصول می تواند موزیکال نیز باشد.

اسباب بازی های آشپزخانه

فواید بازی با اسباب بازی های آشپزخانه :

  • . کودک با غذاهای تازه و مفید آشنا می شود.
  • . کودک درباره سنت های های خانوادگی و طرز تهیه غذاها آموزش می بیند.
  • . به کودکان کمک می کند تا عادات غذایی سالم تری داشته باشند زیرا کودک اگر در فرآیند آماده کردن غذا نقش داشته باشد شانس امتحان کردن آن بالا می رود.
  • . کودک یاد می گیرد که غذاها از کجا می آیند و چگونه آماده می شوند.
  • . کودک برای درست کردن غذا برای خود یا خانواده در سال های آینده آماده می شود.
  • . موجب تقویت اعتماد به نفس در تخیل کودک می شود؛برای مثال وقتی فرزند شما سیب زمینی سرخ کرده اسباب بازی را بر روی ساندویچ اسباب بازی خود می ریزد او با قوه تخیلش یک دستور پخت جدید به وجود می آورد و شما با تحسین و تشویق او اعتماد به نفس کودک را تقویت می کنید.
  • . تقویت مهارت های اجتماعی ، ذهنی و حرکتی
  • . یاد گرفتن کار تیمی و گروهی : آماده کردن یک غذای خوب برای خانواده یک کار گروهی میان کل اعضای خانواده می باشد. کارکردن با دیگران برای رسیدن به یک هدف مشترک یکی از مهم ترین مهارت ها می باشد که به طور دائمی توسط بزرگسالان سالم و شاد مورد استفاده قرار می گیرد.همین موضوع می تواند برای کودک هنگام بازی با بزرگسالان یا                    
  • . وقتی که کودکان گرسنه هستند و عجله دارند تا هرچه سریع تر غذا بخورند این اسباب بازی به آن ها صبر کردن را یاد می دهد.
  • . کودک اهمیت خواندن و نوشتن و شمارش ریاضی را در آشپزی یاد می گیرد؛این اسباب بازی موجب می شود تا کودک هنگام بازی شمارش وسایل و نام رنگ ها و خواص میوه ها را بهتر یاد بگیرد.

اسباب بازی های آشپزخانه را انتخاب کنید که چیدن آسانی داشته باشد ولی قابلیت های واقع گرایانه بیشتری داشته باشد تا کودکان به راحتی بتوانند کار بزرگسالان را تقلید کنند.

خرید لوازم آشپزی می تواند یک نمای فوق العاده به اتاق خواب او ببخشد و ساعت ها سرگرمی و بازی برای کودک به ارمغان بیاورد.همه کودکان عاشق وسایل خاله بازی هستند و این اسباب بازی می تواند یکی از بهترین هدیه ها برای آن ها باشد.

قیمت این اسباب بازی های آشپزخانه به مدل ، برند ، اندازه و کیفیت و قابلیت هایی که دارند بستگی دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *