تمامی اخبار, اسباب بازی پسرانه, اسباب بازی دخترانه

برند آتا تویز برند محبوب اسباب بازی

برند آتا تویز برند

برند آتا تویز برای چه کشوری می باشد؟ قیمت اسباب بازی های آتا تویز چگونه است؟ پر فروش ترین محصولات آتاتویز کدام ها هستند؟اگر شما نیز این سوالان را دارید در ادامه با AMPK Toys همراه باشید که می خواهیم شما را با این برند خارق العاده آشنا کنیم ؛

آتا تویز ( Ata Toys ) طراح و تولیدکننده انواع اسباب‌بازی ها و سرگرمی‌های گوناگون برای بازی کودکان و نوجوانان در ایران می باشد. آتا از ابتدای سه کلمه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال‌زایی گرفته شده می باشد و هدف آن گسترش تولید با حمایت از تولیدکنندگان داخل کشوری است. این برند ایرانی با بکارگیری از جدیدترین متد مدیریتی توانسته تا امروز انواعی از اسباب‌بازی های با کیفیت و متریال عالی و قیمت ارزان به بازار عرضه نماید.

از پرفروش ترین محصولات آتاتویز می‌توان از اسباب بازی آرپی‌جی، موتور کراس فکری، ست نینجا روکارتی با وسایل، ست‌های ددپول، لگو ربات، سبد پیک‌نیک و ماشین‌های خانه سازی اشاره کرد. تولیدات گوناگون اسباب‌بازی‌های آتا تویز کودکان و خانواده ها را به وجد می‌ آورد و لحظات شادی را برای آن ها به ارمغان می آورد.

آشنایی با بعضی از اسباب بازی های برند آتا تویز :

  –  اسباب بازی دخترانه برند آتا تویز

عروسک با کالسکه سلفونی آتا تویز : عروسک ها در دنیای کودکان دارای جایگاه مهمی می باشند. عروسک‌های اسباب بازی، برای دختربچه ها اهمیت بیشتری دارند چون که دختران، از همان ابتدای کودکی حس مادرانه و مراقبت از دیگران را دارا هستند. اسباب بازی عروسک برای دختران نقش فرزند آینده را ایفا می‌کند. به همین علت است که وقتی برای دختران، یک عروسک اسباب بازی می‌خرید، این اسباب بازی به یک دوست و همراه همیشگی برای دختران تبدیل می شود. خانواده ها می‌توانند با خرید کالسکه اسباب بازی دخترانه با عروسک، موجب خوشحالی کودک دلبند خودشان شوند.

ست آرایشی به همراه دمپایی روکارتی آتا تویز : دختر بچه ها علاقه دارند نقش های مادران خود را الگو برداری و ایفا کنند و به علاوه  دوست دارند مانند مادران خود جذاب و زیبا باشند. به همین علت معمولا با استفاده از لوازم آرایش مادر دست به تغییر ظاهر خود می زنند که بسیار خطرناک می باشد. ست آرایشی به همراه دمپایی روکارتی آتا تویز اینجاست که به کمک خانواده می آید ؛ که یک ست اسباب بازی آرایشی که از متریال درجه یک و مرغوب ساخته شده است را در دترس کودکان قرار می دهد. خانواده ها می توانند با خرید ست آرایشی اسباب بازی دخترانه به همراه دمپایی،  کادوی مناسبی به کودکان دلبند بدهند.

عروسک ماکسی جعبه دار آتا تویز : عروسک ها لذت بازی را چند برابر میدکنند. به طور معمول  در همه بازی های دختربچه ها  مثل خاله بازی و … عروسک ها نقش بسزایی دارند. 
دختربچه ها با عروسک های کوچک و بزرگ خود در رویاها و تصورات خود غرق می شوند . به داستان سرایی می پردازند.
این محصول یک عدد عروسک ماکسی با بسته بندی جعبه ای می باشد که گزینه مناسبی برای کودکان علی الخصوص دختربچه ها می باشد.   

برند آتا تویز برند

–  اکشن فیگور برند آتا تویز

بازی با فیگور ها به طور  معمول محبوبیت زیادی برای کودکان و نوجوانان و حتی جوانان دارد. آن ها را به دنیای خیال می برند و با داستان سازی در ذهنشان مهارت های ذهنی گوناگونی را در خود تقویت می کنند و با قراردادن خود در نقش قهرمانان داستان ها عزت نفس و حس خوبشان نسبت به خودشان را نیز تقویت می کنند.

فیگور بن تن آتا تویز : بن تن یک کارتون پرطرفدار  بوده که در تمامی جهان شناخته شده است. در قسمت های اولیه، این کارتون جذاب و هیجان انگیز توانست بازخورد های خوبی از کودکان زیر 7 سال بگیرد. پس از موفقیت کارتون بن تن بیشتر کارخانه ها و افراد به تولید اسباب بازی ها و وسایل بن تن پرداختند. ساعت بن تن ، لباس بن تن، انواع اسباب بازی های ورزشی با طرح بن تن و… جزء تولیدات کارخانجات  ها و برند ها بوده است.

یکی از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان فیگور می باشد و قطعا تمامی کودکان علی الخصوص پسربچه ها دوست دارند تا یک فیگور از بن تن در کنار باقی اسباب بازی هایشان داشته یاشند.

فیگور هالک آتا تویز: هالک ابر قهرمانی که به رنگ سبز و شکلی هیولایی ظاهر شده است.معمولا تهاجمی و وحشی و به ندرت با هوش و برنامه ریز دیده می شود.

این فیگور نسبت به قیمت مناسب و پایینی که دارد از کیفیت عالی برخوردار می باشد. فیگور هالک دارای دست و پای مفصلی است که کودکان  می توانند آن ها را تکان دهند و بازی کنند.

فیگور اسپایدرمن آتا تویز : این فیگور زیبا و دوستداشتنی  از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است و فاقد مواد حساسیت زا و مضر  و شیمیایی می باشد. 

برند آتا تویز برند

فیگور فلش آتا تویز : فیگور شخصیت فلش دارای یک طراحی جذاب و خارق العاده می باشد .فلش به معنی صاعقه است که نخستین شخصیت فلش توسط نویسنده گاردنر فاکس و طراح هری لمپرت طراحی و خلق شده‌است که برای اولین بار در شمارهٔ ۱ از مجموعه کمیک‌های فلش در ژانویه ۱۹۴۰ معرفی شد. همه خیال های این شخصیت دارای توانایی‌هایی مانند انجام حرکات با سرعت بسیار بالا، تفکر فوق‌العاده سریع، عکس‌العمل‌های فوق بشری  و نقض قوانین فیزیک می‌باشند.

– اسباب بازی های جنگی برند آتا تویز

ست پادگان کیفی آتا تویز : حقیقت آن می باشد که کودکان درباره اسباب بازی های جنگی آنطوری که ما فکر می کنیم  فکر نمی‌کنند. زیرا  کودکان افرادی قدرتمند و توانمند نیستند. داشتن این گروه از اسباب بازی ها به آن ها احساس قدرت، مهم بودن و قهرمان بودن را می دهد.

در نتیجه علاقه ای که به بازی کردن با این نوع اسباب بازی ها دارند، به این معنا نیست که کودک ما علاقه و تمایل به خشونت دارد. بلکه برای او به این معنا است که او در مبارزه با آدم بدهای داستان ها و بازی هایش پیروز می شود و در پایان قهرمان بازی و و نجات دهنده انسان های ضعیف می باشد. خانواده با خرید اسباب بازی امکانات و تجهیرات جنگی مدل ست پادگان کیفی  آتا تویز، می‌توانند کادوی مناسبی به کودکان دلبندشان بدهند.

مسلسل سه تکه آتا تویز : بازی های تفنگی و پلیسی در بین کودکان پرطرفدار می باشد  و کودکان علاقه زیادی برای تفنگ بازی کردن دارند، زیرا که اگرهم تفنگ نداشته باشند، آن ها از وسیله های دیگری مانند: چوب، کاغذ، انگشتان دست و …. به جای تفنگ بازی استفاده می کنند. پسر بچه ها به تفنگ بازی علاقه دارند ، زیرا که آن ها در حالت عادی احساس ضعیف بودن ناتوانی می کنند اما هنگامی که تفنگی دردست می گیرند ، احساس قدرت و نیرومندی می کنند. خانواده ها با خرید مسلسل بازی رگباری سه تکه کودک مدل آتا تویز، می‌توانند کادوی مناسبی به کودکان دلبند خود بدهند.

برند آتا تویز برند

خنجر کماندو آتا تویز : اسباب بازی ها نقش بسیار حائز اهمیتی در رشد تربیتی و اجتماعی کودک دارند. کودکان از طریق یادگیری با اسباب بازی های خود، بسیاری از مهارت های زندگی را که در بزرگسالی به آن ها نیاز دارند می آموزند. کودکان علاقه زیادی برای بازی های جنگی و اسباب بازی های سلاح سرد دارند.

زیرا که آن ها در حالت عادی احساس ضعیف بودن می کنند اما وقتی اسباب بازی های جنگی نظیر: تفنگ، شمشیرو… استفاده می کنند، حس قدرت و نیرومندی پیدا می کنند. آن ها با این خنجر کماندو آتا تویز می‌توانند ساعت ها به بازی و سرگرمی بپردازند. خانواده باخرید این  اسباب بازی مرغوب با قیمت مناسب می‌تواند سرگرمی و هیجان را برای کودک خود به ارمغان بیاورد.

–  ماشین اسباب بازی برند آتا تویز

 تنوع اسباب بازی برای پسربچه ها بسیار زیاد می باشد و انتخاب از بین  آن ها شاید کمی سخت و دشوار به نظر بیاید. زیرا که پسربچه‌ها بیشتر به  دنبال سرگرمی‌های هیجانی هستند. کودکان در ماشین بازی خود را در دنیای واقعی تصور می‌کنند، که مشغول هدایت و رانندگی با وسایل نقلیه واقعی هستند و به این صورت با بسیاری از قوانین دنیای واقعی می‌توانند آشنا شوند.

ماشین‌های اسباب بازی در انواع گوناگونی در بازار عرضه شده اند همانند ماشین های راه سازی، ماشین های قدرتی، ماشین های ساده و … که هر یک از آن ها متعلق به سن مشخصی  می باشد خانواده ها با خرید بیل مکانیکی کوچک اسباب بازی چرخ زنجیری، می‌توانند کادوی مناسبی به کودکان دلبند خود بدهند و موجب خوشحالی آن ها شوند.

ماشین آفرود آتا تویز ، ماشین پیکاپ فورد آتا تویز ، بیل مکانیکی آتا تویز ، هواپیما مسافربری آتا تویز

–  بازی های فکری برند آتا تویز

اگر سلول‌های خاکستری مغز به فعالیت کردن، تشویق نشوند، استدلال نکنند و به دنبال حل مسئله ها و رفع چالش‌های مختلف نباشند، کارکرد خود را از دست خواهند داد. ولی به کمک بازی فکری می‌توان مغز را تمرین داد و سرحال نگه داشت. از جمله فواید بازی فکری  :افزایش میزان حافظه ؛ تقویت سرعت انتقال ؛ تقویت سرعت تفکر؛ تقویت مهارت‌های شناختی ؛ تقویت سطح تمرکز؛ تقویت مهارت استقلال در تفکر و برنامه‌ریزی.

گاو فکری آتا تویز ، اعصاب سنج آتا تویز ، جرئت حقیقت آتا تویز ، کامیون فکری آتا تویز ، ماشین فرمول یک فکری آتا تویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *