تمامی اخبار, اسباب بازی پسرانه, اسباب بازی دخترانه, عروسک

عروسک مناسب ولنتاین چیست ؟

عروسک مناسب ولنتاین

عروسک مناسب ولنتاین

 ولنتاین روزی است که کسانی که به یکدیگر علاقه دارند، با هدیه دادن و گفتن جملات عاشقانه به یکدیگر آن را جشن می‌ گیرند. ولنتاین با وجود اصالت غربی که دارد ، در کشور ما نیز محبوبیت فراوانی دارد.

مردم با شنیدن نام ولنتاین ، اغلب به رابطه‌هایی عاشقانه و یک شب رویایی و خاص فکر می‌ کنند . ولنتاین روزی است که آن را با خرس‌های کوچک و بزرگ، شکلات ، سورپرایز‌ها و کادوهای خارق العاده به یاد می آورند . البته روز ولنتاین فقط مربوط به زوج‌های عاشق نمی‌شود و شما در روز ولنتاین می‌توانید به هر‌کسی که دوستش دارید، مانند پدر، مادر، همسر، استاد و… کادو بدهید و این روز را به همراه او جشن بگیرید .

در این مقاله میخواهیم شما را با تاریخچه ولنتاین و عروسک مناسب ولنتاین آشنا کنیم و بعد درباره عروسک های مناسب ولنتاین و تاریخ معادل ایرانی ولنتاین به شما اطلاعاتی بدهیم ؛ پس با AMPK Toys همراه باشید.

شاید برای شما سوال شده باشد که ولنتاین چیست؟  ولنتاین از کجا آمده است؟ آیا ولنتاین روزعشق می باشد؟

 تاریخچه پیدایش ولنتاین افسانه مشهوری می باشد که طبق این افسانه، امپراتور روم اعتقاد داشت که مرد‌های جنگجوی مجرد ، به‌دلیل عدم وابستگی به همسر و فرزند، عملکرد بهتری خواهند داشت و بهتر در جنگ ها عمل خواهند کرد و به‌این‌ صورت ازدواج را برای جنگجوها ممنوع اعلام کرد. ولی در پشت پرده کشیشی به نام «والنتین» وجود داشت که به‌ صورت مخفیانه این جنگجو ها را با  دخترانی که بهشان علاقه داشتند به عقد یکدیگر در‌می‌آورد.

امپراتور روم وقتی از این ماجرا با‌خبر می‌شود  والنتین را به زندان می‌اندازد و در روز ۱۴ فوریه او را اعدام می‌کند. البته برخی مردک اعتقاد دارند که  کشیش والنتین در زندان نیز با دختر نابینای زندانبان آشنا می‌شود و به‌خاطر عشق سرشار والنتین به دختر نابینا ، بینایی دختر بر‌می‌گردد.

عروسک مناسب ولنتاین

ولنتاین چه روزی می باشد؟ تاریخ ولنتاین کی است؟

بعد از کشته شدن والنتین در روز ۱۴ فوریه، مردم از او به‌عنوان نماد عشق یاد می کنند. مردم دنیا هر سال در ۱۴ فوریه، روز عشق یا ولنتاین را جشن می گیرند. در این روز کسانی که به یکدیگر علاقه دارند ، با دادن هدیه‌های مختلف و گفتن جملات عاشقانه به‌یکدیگر این روز مقدس را گرامی می‌دارند و جشن می گیرند و بار‌ دیگر عشق و علاقه خود را به یکدیگر یاد‌آوری می‌ کنند.

آیا در تاریخ ایران روز عشاق وجود دارد؟ معادل ولنتاین در تقویم ایرانی ها چیست؟

روز عشق ایران باستان (سپندار‌مذگان) چیست؟       

سپندارمذ به معنای عشق و فروتنی می باشد و پسوند گان در انتهای آن به معنی جشن و پایکوبی می باشد.حدود دو هزار سال قبل از آن که نماد ولنتاین ظهور پیدا کند، قوم آریایی‌ها روزی را به‌عنوان روز عشق یا سپندار‌مذگان نام گذاری کردند. زرتشتیان در تقویم، پنجم اسفند ماه هر‌سال سپندار‌مذگان را جشن می گیرند. واژه «سپندار‌مذ» لقب ملی زمین محسوب می‌شود و به‌معنای گسترش‌دهنده، فروتن و نماد عشق است. زمین افراد را بدون توجه به زشتی و زیبایی آن‌ها نگاه می‌کند و مثل مادری فداکار وبا‌محبت آن‌ها را در دامان خود پروش می‌دهد.

عروسک مناسب ولنتاین چیست؟ چه چیزی در ولنتاین هدیه بدهیم؟ چه عروسکی نماد ولنتاین می باشد؟

ولنتاین یکی از روزهایی می باشد که در این روزهدیه هایی زیادی می توان برای کسی که دوست داریم تهیه کنیم . اما وقتی صحبت از هدیه روز ولنتاین می شود، فکر عموم افراد به سمت عروسک های ولنتاین و اغلب خرس های بزرگ و پولیشی می رود. کادویی که برای دختر خانم ها بسیار جذاب و هیجان انگیز است و یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کادوهای روز ولنتاین می باشد.

جنس تشکیل دهنده این عروسک خرسی ها دارای لطافت خیلی زیادی می باشد. مخصوصا عروسک خرسی بزرگ هایی که در اندازه های خیلی بزرگ تولید می شوند دارای انرژی مثبت و حس خوب فراوانی هستند که از داشتن و بغل کردن آن لذت زیادی می توانید ببرید.در جهان، افراد خرس عروسکی  را نمادی از عشق و دوستی می دانند و معتقدند با هدیه دادن خرس عروسکی در روز ولنتاین، علاقه و دوستی بین دو طرف که یکدیگر را دوست دارند بیشتر خواهد شد. همچنین یکی دیگر ازعلت های استفاده از خرس های بزرگ دیده شدن آن ها می باشد که هیچوقت فراموش شدنی نخواهند بود.

عروسک مناسب ولنتاین

اهمیت هدیه و عروسک مناسب ولنتاین

بهتر است بدانید این عروسک های فوق العاده زیبا، به دلیل طراحی خارق العاده و دل نشینی که دارند قدرت بالایی در جلب توجه را دارا هستند. البته این مورد در دختر خانم ها بیشتر دیده می شود پس اگر می خواهید علاقه و عشق دختر مورد نظرتان یا توجه اش را به سمت خودتان جلب کنید، یک خرس دوست داشتنی زیبا در سایز مناسب برای او تهیه کنید. این نوع عروسک ها کودک درون شخص را فعال می کنند و می توان گفت یکی از بهترین هدیه ها برای هر فرد می باشند.

البته اگر به تاریخچه ولنتاین نگاه بکنید متوجه می شوید که قلب ساده و یا تیر خورده، گل رز  ، شکلات ولنتاین و کارت پستال نیز جزئی از هدایای روز ولنتاین می باشند ولی قطعا عروسک جایگاه دیگری دارد. اگر قصد خریدن یک عروسک خرس در روز ولنتاین برای پسران را دارید، باید به نوع عروسک و از همه مهمتر رنگ آن بسیار توجه کنید. پسران اغلب از این عروسک ها خوششان نمی آید پس رنگ های تیره تر زا انتخاب کنید و همچنین از فروشنده برای انتخاب نوع چهره عروسک خرس کمک بگیرید.

دنیای عروسک ها دنیای پیچیده ای می باشد چشم های عروسک ها  به عنوان عضوی تائیر گذار از عروسک نقطه ای برای تبادل احساس بین کودک و عروسک در نظر گرفته می شود . این اسباب بازی  دوست داشتنی به قدری تاثیرگذار است که بزرگتر ها مخصوصا خانم ها نمی توانند احساسات خود را با دیدن یک عروسک زیبا مخفی کنند بنابر این  عروسک می تواند یکی از خاطره انگیزترین هدایا باشد.

خرسهای بزرگ و مخصوصا قرمز رنگ درمیان دختران جوان از جایگاه خاصی برخوردار می باشد و از اصلی ترین و مهم ترین هدیه های ولنتاین برای خانم ها به حساب میاید.

در ادامه این مقاله می خواهیم به علت های محبوبیت خرس های عروسکی تدی برای هدیه روز ولنتاین بپردازیم ؛

آن ها نرم، لطف و بسیار بغلی هستند. یکی از علت های اصلی این که چرا مردم علاقه زیادی به  بغل گرفتن خرس های تدی (عروسک مناسب ولنتاین ) دارند این است  که آن ها می توانند  جزو نرم ترین عروسک ها باشند. بدون شک، می توانید آن ها را تا وقتی که می خواهید در آغوش بگیرید و خسته هم نشوید و در عوض بهترین احساسات را با عروسک ولنتاین خود تجربه کنید. خزهای پفی و بافت نرم عروسک موجب می شود تا احساس خوبی داشته باشید و به سرعت شما را سرحال کند.

عروسک مناسب ولنتاین

خرس های عروسک مناسب ولنتاین به حرف شما گوش می دهند تا زمانی که برای آن ها حرف بزنید ؛

خرس های عروسکی تدی، یک همدم و شنونده واقعی هستند زمانی که به تمام اضطراب و مسائل شما گوش می دهند و هیچ موقع تحت هیچ شرایطی هم خسته نمی شوند و درباره مشکلات شما را قضاوت نمیکنند. بهترین ویژگی این اسباب بازی چهره زیبای آن می باشد که به شما یاد آوری می کند تا با آن حرف زدن را شروع کنید و زمانی که شما شروع به این کار می کنید، خرس عروسکی تدی ولنتاین هرگز از شما درخواست نمی کند که صحبت کردن را متوقف کنید.

خرس ولنتاین عروسک مناسب ولنتاین ماندگارترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ؛ اگر مایل هستید برای فردی مورد علاقته خود به مناسب ولنتاین هدیه انتخاب کنید چه خواهر یا برادر و یا حتی همسرتان، یک خرس عروسکی می تواند موثرترین و اثر بخش ترین انتخاب باشد. اگرچه خرید خرس عروسکی ولنتاین برای یک دختر نوعی کلیشه به حساب می آید، ولی  به همان اندازه برای پسرها نیز مناسب می باشد، به خصوص هنگامی که می خواهید برای انجام کاری که موجب ناراحتی فرد مورد علاقه تان شده از او عذرخواهی کنید.

هدایای معمول روز ولنتاین شامل شکلات و دسته گل طبیعی نیز می باشد که هر دوی آنها بسیار موقتی هستند و حداکثر تا یک هفته دوام می آورند و بعد از آن یا خورده می شوند یا از بین می روند. ولی عروسک خرس تدی می تواند یک هدیه ماندگار باشد و همیشه جلوی چشم معشوقه عزیزتان باشد تا با هر بار دیدنش به یاد شما بیفتد.                                       

خرس تدی (عروسک مناسب ولنتاین ) باعث می شود تا شما دیگر احساس تنهایی نکنید؛

اگر معشوقه تان از شما دور می باشد و در شهر یا کشور دیگری در حال زندگی می باشد یا به اصطلاح دیگر رابطه لانگ دیستنس دارید می توانید با تهیه یک خرس عروسکی ولنتاین کمی از دلتنگی های معشوقتان بکاهید. همیشه به یاد داشته باشید و فراموش نکنید که قبل از هدیه دادن از عطری که استفاده می کنید  به عروسک بزنید تا هر چه بیشتر شبیه شما باشد و هدیه گیرنده را به یاد شما بیاندازد.

عروسک مناسب ولنتاین

از جمله کمپانی های معروف  و برند های محبوب  دنیا و عروسک مناسب ولنتاین در تولید عروسک های پولیشی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عروسک مناسب ولنتاین : برند انگلیسی تولید عروسک پولیشی ( jelly cat) جلی کت

عروسک مناسب ولنتاین : برند آلمانی تولید کننده عروسک پولیشی با طرح حیوانات (russ) راس

عروسک مناسب ولنتاین : برند شرکت فرانسوی طراحی و تولید عروسک پولیشی و پارچه ای (arrora) آرورا

عروسک مناسب ولنتاین : برند مشترک اروپایی و چینی طراحی و تولید عروسک های پارچه ای و پولیشی مخصوص کودکان و نوزادان (metoo-duoai) میتو و دوآیی

عروسک مناسب ولنتاین : برند انگلیسی طراح و تولید عروسک خواب و تزئینی (Littel Coco) لیتل کوکو

عروسک مناسب ولنتاین : برند سوئدی تولید کننده عروسکهای کنشی و واکنشی (joyk) جویک

عروسک مناسب ولنتاین : برند آمریکایی و چینی تولید کندده و طراح عروسک خرس های بزرگ (douglas) داگلاس

و به علاوه برندهای معروفی در عروسک مناسب ولنتاین مثل ؛

 baby cat) بیبی کت( ، tolo) تولو) ،lamazeh)  لامازه)و….

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *