تمامی اخبار, اسباب بازی پسرانه, اسباب بازی دخترانه

قلعه بادی کودکان چیست ؟ و با انواع آن آشنا شوید

انواع قلعه بادی کودکان

قلعه بادی کودکان چیست؟ قلعه بادی در کجا مورد استفاده قرار می گیرد؟ چند نوع قلعه بادی کودک وجود دارد؟ جنس قلعه بادی ها از چیست؟ قلعه بادی کودک سرسره دارد چیست؟ قلعه بادی کودک را از کجا می توان تهیه کرد؟ قلعه بادی کودک همانطور که از اسم آن معلوم است، نوعی محصول بادی با شکل قلعه است که به طور مخصوص برای کودکان طراحی و ساخته شده است. قلعه بادی در حقیقت یک خانه بادی کوچک و جمع و جور است که محیطی مناسب برای بازی کودکان را فراهم میکند و تجربه لذت بخشی از بازی در یک خانه بازی را برای آن ها به وجود می آورد.

قلعه‌های بادی دارای انواع گوناگونی هستند که هریک از آن ها ویژگی‌ها و قابلیت های منحصر به فرد خود را دارا هستند. از این رو قبل از انتخاب و اقدام به خرید این محصول هیجان انگیز و پرطرفدار به یک راهنمای کامل قلعه بادی کودک احتیاج دارید تا به کمک آن بتوانید بهترین محصول را که مناسب با سلیقه و بودجه شما می باشد خریداری نمایید. در ادامه این مطلب با راهنمای کامل قلعه بادی کودک همراهتان هستیم و شما را با انواع قلعه بادی کودک و ویژگی‌های آن ها نیز آشنا خواهیم کرد. پس همراه AMPK Toys باشید؛

انواع قلعه بادی کودکان

معرفی قلعه بادی کودک ؛

کودکان در داخل خانه به تفریح و تحرک نیاز دارند تا بتوانند انرژی خود را تخلیه کنند و در یک محیط دلنشین و جذاب، مشغول بازی شوند. محصولات بادی مانند قلعه‌های بادی از جمله وسیله های تفریحی و سرگرمی کودکان هستند که با فراهم آوردن محیطی ایمن می‌توانند ساعت‌ها آن ها را مشغول کنند. قلعه‌های بادی در حقیقت نوعی خانه بادی هستند که دارای مدل‌های گوناگونی بوده و به صورت کاملا استاندارد تولید شده‌اند.

پس با خیال راحت می‌توانید کودکان خود را در آن تنها بگذارید تا چندین ساعت در قلعه بادی خود مشغول بازی و سرگرمی شوند. قلعه‌های بادی به دلیل وزن بسیار سبک و حجم پایینی که دارند به آسانی جابه جا می‌شوند و می‌توانید آن ها را در محیط‌هایی به غیر از منزل نیز استفاده کنید.

همانطور پیش تر اشاره کردیم، قلعه‌های بادی کودکان در مدل‌ها و ابعاد گوناگونی تولید می‌شوند که هریک از آن ها دارای ویژگی‌ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند. بعضی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات قلعه‌های بادی کودکان شامل:

دارای حفاظ بادی می باشد ؛

امنیت کودکان در قلعه بادی بسیار حائز اهمیت است؛ چون که کودکان در آن فعالیت و جنب و جوش زیادی دارند و از این رو باید به طوری طراحی شوند که در موقع بازی، خطری آنها را تهدید نکند. معمولا اکثر قلعه‌های بادی دارای حفاظ بادی هستند تا از پرت شدن کودک به بیرون جلوگیری کنند. این حفاظ‌ ها ایمنی کودکان شما را در موقع بازی در قلعه بادی را تا حد قابل توجه ای ضمانت می کنند و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری خواهد می کند. پس تلاش کنید در موقع خرید قلعه بادی حتما به دارا بودن حفاظ در آن توجه داشته باشید.

انواع قلعه بادی کودکان

امکان پرش بر روی قلعه بادی کودک ؛ یکی دیگر از قابلیت های مهم قلعه بادی امکان پرش یا جامپینگ بر روی آن است؛ چون که کودکان معمولا در موقع بازی به دنبال یکدیگر می‌دوند یا بر روی آن می‌پرند. از این رو قلعه بادی باید به قدری محکم و باکیفیت باشد تا در موقع  پرش کودکان دچار آسیب‌هایی مانند پارگی نشوند. پس در موقع خرید قلعه بادی برای کودکان خود حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید.

دارای اسباب بازی بادی باشد ؛ بعضی از قلعه‌های بادی دارای اسباب بازی‌های متنوع و سرگرم کننده‌ای مانند حلقه‌های بادی و توپ‌های بادی هستند که وجود آن ها در قلعه برای کودکان بسیار جذاب و سرگرم کننده است و آن ها را ساعت ها مشغول می‌کند.

دارای سرسره بادی باشد ؛ سرسره بادی هم یکی دیگر از امکانات جذاب و مورد علاقه کودکان در قلعه بادی کودک به حساب می آید که آن را به محیط سرگرم کننده‌ تر و شادتری برای کودکان شما تبدیل می کند. وجود سرسره در قلعه بادی به نوعی حس بازی در پارک یا شهربازی را برای کودکان به وجود می آورد و به همین علت قلعه‌ بادی سرسره بادی طرفداران بسیاری دارند. ولی این مدل نسبت به سایر مدل‌های قلعه بادی فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهد ولی برای استفاده در منزل و یا محیط بیرون مناسب هستند و حمل آن ها سخت و دشوار نیست.

برخی دیگر از قلعه‌های بادی دارای استخر هستند که این قابلیت نیز برای بسیاری از کودکان جذاب و سرگرم کننده است.استخر بادی کودکان برای آب بازی و یا پر کردن آن با توپ‌های کوچک (استخر توپ) بسیار مناسب بوده و فرزند شما را حسابی سرگرم خواهد کرد.

انواع قلعه بادی کودکان ؛

قلعه‌های بادی کودکان یا به صورت ساده طراحی می‌شوند و یا دارای امکانات سرگرم کننده ای مانند سرسره یا استخر هستند که همین عوامل باعث شده تا محیط بازی کودکان به یک شکل طراحی نشود. ولی محصولات و قلعه‌های بادی دیگری نیز تولید می‌شوند که دارای اسباب بازی بوده و باعث سرگرمی کودکان شما خواهد شد.

تنوع در طراحی و ساخت این محصولات و رنگ بندی‌های شاد از مهم‌ترین ویژگی های طراحی این دسته از محصولات بادی به شمار می‌روند. با این حال انواع قلعه بادی تولید شده  بسیار باکیفیت هستند و در دو مدل خانگی و مخصوص مجموعه‌ای تولید می‌شوند. قلعه بادی کودک خانگی معمولا در خانه و مدل مجموعه ای نیز در مهد کودک و یا محیط‌های شلوغ‌ تر مانند شهربازی استفاده می‌شود.

انواع قلعه بادی کودکان

جنس قلعه بادی ؛ قلعه‌های بادی در اکثر مواقع از جنس پلاستیک PVC طراحی و تولید می شوند. نکته‌ای که در انتخاب جنس این محصولات بسیار مهم است، کیفیت جنس بدنه قلعه بادی و همین طور ضخامت آن می‌ باشد؛ یعنی هر چه لایه‌های محصولات مورد نظر ضخیم‌ تر باشد، قطعا از استحکام بالاتری برخوردار بوده و در هنگام استفاده کودکانتان از آن آسودگی خاطر بیشتری خواهید داشت.

وزن قلعه بادی ؛ ابعاد و وزن قلعه بادی نیز نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. قلعه‌های بادی در ابعاد گوناگونی تولید می‌شوند و بدیهی است که هرچه قلعه بزرگ‌ تر باشد، وزن آن بالاتر می باشد. از این رو پیش از انتخاب قلعه بادی اول باید محیطی که می‌خواهید محصول را در آن قرار دهید، مشخص کنید تا بعد از خرید با مشکلاتی مانند عدم فضای کافی جهت استفاده از قلعه مواجه نشوید. به طور کلی قطر و یا طول قلعه‌های بادی بالای یک متر است که این ابعاد در بعضی از مدل‌های این محصولات تا سه متر نیز می‌رسد.

انواع قلعه بادی کودکان طرح اژدها  :

قلعه بادی طرح اژدها با طراحی بسیار زیبا و فضای کاملا بادی محیطی امن و سرگرم کننده را برای کودکان فراهم ساخته است . جنس بدنه این محصول از  pvc ضخیم با کیفیت بسیار مرغوب توسط مجهز ترین دستگاه ها و جدید ترین فناوری ها تولید  می شود . ساختار داخلی این قلعه از پل های وینیل ضخیم به صورت شبکه ای تشکیل شده که باعث استحکام و طول عمر بیشتر محصول در استفاده طولانی مدت می شود .

در قسمت وسط این محصول یک سرسره بادی و یک عروسک بادی اژدها و سپر و نیزه قرار دارد که کودکان بتوانند با این وسایل بازی کنند . این محصول دارای یک ویژگی دیگر نیزمی باشد که شما می توانید در آن آب بریزید و از آن به عنوان استخر استفاده کنید که کاملا مناسب آب تنی کودکان در فصل های گرم نیز می باشد .

انواع قلعه بادی کودکان

انواع قلعه بادی کودکان قلعه بادی طرح بوکس  :

قلعه بادی طرح بوکس با طراحی جدید 2018 و دارای 4 عدد دستکش بوکس می باشد . این محصول در واقع چند کاره می باشد که هم مناسب بازی و هم مناسب پرش برای کودکان است . این محصول مخصوص بازی و پرش کودکان در مهدکودک ها , منزل , ویلا و مکان های بازی کودکان بوده است  و می تواند ساعت ها کودکان را سرگرم بازی کند .

جنس بدنه قلعه بادی بوکس از پی وی سی با ضخامت بالا و طول عمر بالا ساخته شده است و می توان در طولانی مدت از آن استفاده کرد . ساختار داخلی این محصول از پل های وینیل استاندارد و مقاوم به صورت شبکه ای ساخته شده است که باعث طول عمر بیشتر این محصول می شود . 

انواع قلعه بادی کودکان قلعه بادی طرح سرسره دار  :

قلعه بادی با طرح سرسره با طراحی زیبا و منحصر به فرد از بهترین نوع مواد پی وی سی با  ضخامت 4 لایه ساخته شده و بسیار مقاوم و محکم است . قلعه بادی سرسره دار در حقیقت یک قلعه بادی بزرگ و چند کاره است و می توان به عنوان قلعه بازی برای بازی و سرگرمی , تشک جامپینگ برای پرش و تخلیه انرژی کودکان و سرسره بادی استفاده کرد .

در کنار این محصول یک فضای کوچک تر وجود دارد که از داخل قلعه دارای یک دریچه بوده و می توان بین این دو قلعه رفت و آمد کرد . دور این قلعه با طرح پنجره ساخته شده است تا کودکان بتوانند در موقع بازی بیرون را ببینند و از طرفی هوا در قلعه گردش داشته باشد . تمامی قسمت های این محصول کاملا بادی می باشد و از نظر امنیت هیچ گونه مشکلی برای کودکان به وجود نمی آید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *