عروسک, اسباب بازی پسرانه, اسباب بازی دخترانه

عروسک مخصوص بزرگسالان

عروسک مخصوص بزرگسالان

عروسک مخصوص بزرگسالان چیست ؟ عروسک ها از کی به وجود آمدند؟ عروسک ها چند نوع هستند؟ عروسک رباتیک چیست؟ عروسک سایز بزرگ چه مزیتی دارد؟ در زمان قدیم عروسک ها چه شکلی بوده اند؟

عروسک‌ ها دوستان و همراهان همیشگی هستند که با تغییر تکنولوژی و دنیای ما آن ها نیز دستخوش تغییر شده اند. با انتخاب عروسک‌ هایی که با سلیقه و علایق ، نیازهای گروه های سنی هماهنگ می‌ شوند ، می‌ توان فرآیندهای یادگیری ، خلاقیت و رشد عاطفی را در طول زندگی تقویت کرد.

اگر شما هم بزرگسال به حساب می آیید اما عاشق عروسک هستید و با دیدن عروسک ‌ها ناخودآگاه لبخند می زنید و ذوق می کنید ، شما تنها نیستید! تعداد زیادی از مردم مانند شما عاشق و طرفدار عروسک ها هستند.

عروسک مخصوص بزرگسالان

عروسک مخصوص بزرگسالان سایز بزرگ و لذت در آغوش گرفتن آن

شاید پیدایش عروسک ها به زمان انسان های نخستین بازگردد چرا که انسان رویا پرداز همواره ابزاری برای جان دادن به رویاهای خود خلق می ‌کرده است. وسیله ‌ای که با آن گفت و گو کند ، به او محبت کند و درآغوش بگیرد. به کودکان کمک       می ‌کند که دوست داشتن را یاد بگیرند و عشق ورزیدن به دیگران را تمرین کنند. اولین عروسک‌ ها که برای نمایش اشخاص مذهبی یا به عنوان اسباب بازی استفاده می ‌شدند از مواد اولیه ای مثل : گل ، خز یا چوب ساخته می ‌شدند.

عروسک‌ های زیادی در آرامگاه های مصر باستان پیدا شده ‌اند که به ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردند و از قطعه‌ های صاف چوب ساخته شده‌ اند ، با نقاشی‌ های مختلف تزئین شده‌ و موهایی از جنس گل یا مهره‌های چوبی دارند. داخل  آرامگاه های مصری ‌ای که متعلق به خانواده‌ های ثروتمند بوده ‌اند عروسک ‌های سفالی یافت شده‌ است. برخی معتقدند که گذاشتن این عروسک‌ ها داخل قبرها به این معنا است که عروسک برای این افراد وسیله ای بسیار ارزشمندو  بسیار عزیز بوده است.

با پایان دوران عروسک‌ های باستانی ، اروپا تبدیل به بزرگترین منبع تولید عروسک ها شد. بیشتر عروسک‌ های اروپایی از چوب درست می‌ شدند. تعداد اولین عروسک‌ های چوبی که در انگلستان قرن ۱۶ و ۱۷ ساخته شده اند که تا امروز به جا مانده ‌اند به ۳۰ عدد نمی ‌رسد. منطقه ای در آلمان به نام گرادنرتال شروع به تولید عروسک‌ های میخی کرد ، عروسک ‌هایی که دو پای آن ها دو میخ چوبی ساده است و مانند گیره لباس هستند.

عروسک مخصوص بزرگسالان

در ابتدای قرن نوزدهم پروسلین محبوب شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. این عروسک با حرارت دادن گلی مخصوص در کوره‌ ای با دمای بیشتر از ۲۳۷۲ درجه فارنهایت به دست می ‌آید. گل‌ هایی که در این دمای بالا مقاومت می کنند و دوام می ‌آورند انگشت‌ شمارند. پروسلین به صورت کلی به عروسک‌ های چینی و بیسک گفته می‌شود. چینی لعاب‌ دارد اما بیسک مات می باشد.

انواع عروسک فانتزی ، عروسک پولیشی ، عروسک دست ساز

احساس‌ خوب هنگام بازی ‌های کودکانه با عروسک های محبوبتان را به خاطر دارید؟! همیشه می ‌توانید با کادو دادن عروسک موجب ایجاد احساسات و خاطرات خوب و فوق العاده در دیگران شوید.


عروسک پولیشی و عروسک پارچه‌ ای نرم و بغل کردنی‌ هستند و فرقی نمی‌ کند شما چند ساله باشید، عروسک‌ ‌ها می ‌توانند حس وصف ناپذیر و خوبی به شما منتقل کنند.
عروسک‌ ها اگر به درستی انتخاب شوند ‌، می ‌توانند ساعت‌ ها برای کودکان سرگرم ‌کننده و هیجان انگیز باشند یا یک ‌یادگاری بسیار مناسب و عالی برای یک فرد بزرگسال باشند.


برای کودکان بازی کردن فقط یک عمل معمولی و سرگرم کننده نمی باشد ، آن ‌ها از طریق بازی مهارت ‌های ذهنی و عاطفی و حرکتی خود را تقویت می کنند. در نتیجه حائز اهمیت است که برای کودکان خود چه عروسک یا اسباب بازی خریداری می ‌کنید.
و برای یک فرد بزرگسال هم کیفیت و هم جزییات به کار رفته در عروسک بسیار مهم است. اگر می ‌خواهید برای یک فرد بزرگسال عروسک به عنوان هدیه بخرید ، عروسک‌ شخصیت‌ های نوستالژیک و انمیشنی بسیار گزینه مناسبی هستند.

 در دنیای امروزی تنوع در عروسک ها به قدری زیاد می باشد که هر کودک یا بزرگسالی می‌ تواند یک اتاق عروسک مختص به خود داشته باشد. مانند عروسک های پارچه‌ ای ،  پلاستیکی ، رباتیک و سرامیکی

عروسک های پارچه‌ ای دارای انواع مختلفی هستند. عروسک های نمدی ، عروسک خزو پولشی ، عروسک بافتنی و عروسک روسی

عروسک مخصوص بزرگسالان

در چند سال اخیر عروسک های پولیشی سایز بزرگ نیز روانه بازار شده‌ اند ، عروسک هایی که حتی از آدم ها نیز بزرگتر هستند و اغلب به اندازه یک خرس واقعی نیز می باشند.

 این عروسک های سایز بزرگ بیشتر از اینکه وسیله‌ ای برای بازی باشند ، یک همراه و دوست مهربان هستند که شما را بغل می کنند. این عروسک ها در میان بزرگسالان نیز محبوبیت به خصوصی دارند.

این عروسک های سایز بزرگ می‌ توانند یک کادوی فوق العاده جذاب برای مناسبت های گوناگون مانند ولنتاین و تولد و … باشند. این عروسک ها می ‌توانند سایر عروسک های حیوانات یا انیمیشنی را در آغوش خود جای بدهند و دیزاین اتاقهر فردی را هر سنی زیباتر کنند.

عروسک‌ ها اسباب‌بازی‌ های پرطرفداری هستند. عروسک‌ ها مدل‌ های کوچکی از انسان یا حیوانات هستند. بعضی از عروسک ‌ها به صورتی ساخته می شوند که مانند نوزادان باشند ، و این عروسک‌ ها اغلب در اندازه واقعی می باشند و برای بازی کودکان طراحی و ساخته شده ‌اند. امروزه ، بعضی از عروسک ها لوازم الکترونیکی دارند تا توانایی صحبت کردن داشته باشند و بتوانند صدا تولید کنند.


عروسک‌ پارچه ‌ای یا عروسک پولیشی اسباب‌بازی‌ های عروسکی‌ می باشند که نرم و منعطف هستند. آن ها به گونه ‌ای طراحی و ساخته شده اند که بتوان به آسانی آن ها را در دست یا در آغوش گرفت. پرطرفدارترین عروسک بین همه  عروسک‌ ها ، عروسک خرسی می باشد که در شکل ها و اندازه های مختلف در بازار وجود دارد.

گروه سنی انتخاب عروسک

کودکان در هر سنی از رشد نیازهایی دارند و از آن جا که عروسک‌ ها به آن ها در یادگیری مهارت‌ های فردی کمک می‌ کند باید بدانید که با توجه به سن کودکان چه عروسک یا اسباب بازی برای آن ها مناسب ‌تر می باشد.
نوزادان بیشتر به رنگ‌ ها و حرکات توجه نشان می دهند و به علت اینکه امکان دارد هرچیزی را داخل دهان بگذارند ،اسباب ‌بازی‌ها یا عروسک هایی مناسب هستند که اندازه و جنس مناسبی داشته باشند تا خطری برای کودکان نداشته باشند.


ولی بعد از یک سالگی معمولا اسباب بازی‌ ها و عروسک ها می ‌توانند برای کودکان قابل استفاده باشند. در این بین عروسک‌ های پولیشی و مخملی برای بازی با کودکان مناسب هستند. این عروسک‌ ها اغلب رده سنی به خصوصی ندارند و تمام گروه‌ های سنی را شامل می ‌شوند.

عروسک مخصوص بزرگسالان

 ‌خرید عروسک برای هر گروه سنی

اگر به دنبال انتخاب و خرید عروسک می باشید و برای کیفیت دوخت ، پارچه و جزییات چهره عروسک بسیار اهیمت قائل می شوید ، سایت AMPK Toys  پر از عروسک‌ هایی با این ویژگی‌ها می باشد.
خرید و مقایسه عروسک پولیشی به آسانی در کمترین زمان ممکن برای شما در سایت AMPK Toys  به وجود آمده است. ‌
خرید عروسک های فانتزی برای کادو دادن ایده بسیار خوبی می باشد.
با خیال آسوده عروسک مورد علاقه خود را از سایت ‌AMPK Toys انتخاب کنید و آن را در سریع ‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *