اکشن فیگور, اسباب بازی پسرانه, اسباب بازی دخترانه, عروسک

دیزاین مناسب اتاق گیمینگ

دیزاین مناسب اتاق گیمینگ

اتاق گیمینگ چیست؟ و برای دیزاین مناسب اتاق گیمینگ چه عروسک هایی می توان برای اتاق گیمینگ تهیه کرد؟اتاق گیمینگ به چه دردی می خورد؟آیا اتاق گیمینگ محدودیت سنی دارد؟ دکور اتاق گیمینگ به چه صورت می باشد؟

اتاق گیمینگ چیست؟


اتاق گیمینگ یک اتاق مخصوص و اختصاص یافته برای بازی‌های ویدئویی می باشد. این اتاق اغلب مجهز به تجهیزات بازی پیشرفته مثل کامپیوتر، کنسول بازی، مانیتور، صندلی گیمینگ، هدفون، و سایر اکسسوری و لوازم جانبی می باشد. اتاق گیمینگ می ‌تواند یک فضای کاملا خصوصی و اختصاصی برای گیمرها باشد تا در آن بازی کنند و بتوانند با دوستان خود ارتباط برقرار کنند، و از بازی‌ های مورد علاقشان لذت ببرند.

دیزاین مناسب اتاق گیمینگ عروسک های فیگور

یکی از اسباب بازی هایی که در چند دهه اخیر مورد توجه بسیاری از کودکان و یا حتی بزرگسالان قرار گرفته است، عروسک فیگور می ‌باشد. البته فیگورها بیشتر  به عنوان دکور استفاده می شوند و گزینه مناسبی برای بازی کردن نیستند. به طور کلی علاقمندان به فیگورها در کامل کردن کلکسیون خود از آن ها استفاده می ‌کنند. نام دیگر فیگورها آدمک مفصلی نیز می‌ باشد. عروسک فیگور اغلب از جنس پلاستیک می باشد و قابلیت تنظیم شدن نیز دارد. معمولا عروسک های فیگور مناسب انواع گروه های سنین و جنسیت ها می‌ باشند. در ادامه فیگورهای گوناگون را به شما معرفی می ‌کنیم بنابراین همراه این مقاله از سایت AMPK Toys باشید :

دیزاین مناسب اتاق گیمینگ

دیزاین مناسب اتاق گیمینگ اسباب بازی اکشن فیگور

اکشن فیگورها همان فیگورهای مناسب برای اتاق گیمینگ می باشند. ساختار و طراحی فیگورهای اکشنی ، از شخصیت های کارتونی، چهره های مطرح فیلم ها مثل سلبریتی ها و … است. طرفداران و کلکسیونرها این نوع  دو گروه هستند. کودکان و نوجوانان که اکثرا به عنوان سرگرمی از آن ها استفاده می‌ کنند. دومین گروه نیز بزرگترها که علاقمند به جمع آوری کردن این فیگورها می ‌باشند. اغلب اکشن فیگورها از علاقمندی های پسران در سنین کودکی تا بزرگسالی می باشد.

قطعات اکشن فیگورها از یکدیگر جدا می باشند و به صورت منفصل و مفصلی در کنار هم قرار گرفته اند.دست ها، پاها و دیگر اجزای تشکیل دهنده آن متحرک بوده و به آسانی جدا می ‌شوندو خرید عروسک  به عنوان کادو برای یک پسر گیمر که علاقه به بازی دارد  می  ‌تواند از میان اکشن فیگورها انتخاب شود. پسرانی که روحیه جنگجویی و مبارزه طلبی دارند، اکشن فیگورها برای آن ها جذابیت زیادی خواهند داشت. داشتن چندین اسباب بازی اکشن فیگور در اتاق گیمینگ از وسایل مهم این نوع اتاق به حساب می آیند.

دیزاین مناسب اتاق گیمینگ فیگور انیمیشنی و کارتونی

کودکان اغلب با دیدن کارتون، انیمیشن و فیلم وارد دنیای آن ها شده و با شخصیت های مورد علاقه خود ارتباط برقرار می ‌کنند. حس کردن آن ها در دنیای واقعی کودکان و یا حتی بزرگسالان هیجان انگیز و جذاب می باشد. بخشی از عروسک های فیگور الهام گرفته از شخصیت های کارتونی می‌ باشند. داشتن چند عروسک فیگوری کارتونی دنیای خیالی کودکان و طرفداران این نوع عروسک را جذابتر و هیجان انگیزتر خواهد کرد.

فیگور شخصیت‌ های رویایی

این نوع فیگور  برگرفته از شخصیت‌ های تخیلی می باشد که در دنیای داستان ها زندگی می‌ کنند. بنابراین یک ایده عروسک برای گیمینگ نیز به حساب می آیند. طراحان و تولیدکنندگان فیگورهای رویایی و تخیلی شخصیت های معروف کتاب ها را به به واقعیت تبدیل می کنند. همانطور که می‌ دانید این افراد مشهور در داستان ها، توسط نویسندگان به وجود آمده اند. کلکسیونرها آن ها را جمع آوری کرده و به عنوان تزئین در محلی قرار می‌ دهند. هری پاتر و دراکولا یکی از فیگورهای تخیلی و رویایی هستند که از محبوبیت و طرفدارن زیادی برخوردارند.

دیزاین مناسب اتاق گیمینگ

دیزاین مناسب اتاق گیمینگ فیگور شخصیت های فیلم‌ های سینمایی

این نوع از عروسک فیگور نیز طرفداران مخصوص خود را دارد. شخصیت های فیلم‌ های سینمایی که در فیلم های سینمایی یا تلویزیون بازی کرده اند محبوبیت و طرفداران زیادی دارند. برای مثال فیگور سینمایی مرد عنکبوتی، جز فیگورهای عروسکی  می باشد که پسران از طرفداران دو آتیشه آن هستند. جنس این نوع فیگور اغلب از پلاستیک فشرده یا چوب می‌ باشد.

فیگور شخصیت‌ های واقعی در زندگی

شخصیت‌ های واقعی مشهور و مطرح دنیا که جز اسطوره ها به حساب می آیند نیز در قالب فیگور به نمایش گذاشته می‌ شوند. برای علاقمندان فیگور این شخصیت‌ ها نیز طراحی و تولید شده اند. انیشتین و استیو جابز از شخصیت‌ های معروف دنیا هستند که فیگور آن ها طرفداران زیادی دارند.

دکور اتاق گیمینگ به چه صورت می باشد؟

به جز عروسک برای گیمینگ، دکور و دیزاین اتاق برای گیمرها از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. امروزه با توجه به درصد بالای طرفداران گیم، اتاق هایی با داشتن محیط گیمینگ طرفداران زیادی دارد. در ادامه این مثاله از سایت AMPK Toys مواردی که باید در اتاق گیمینگ در نظر گرفته شود را به شما می گوییم :

نور مناسب برای اتاق گیمینگ

یکی از نشانه های های مهم در موقع طراحی و اجرای اتاق بازی ، نور مناسب می باشد. اغلب گیمرهای حرفه ای ساعت های طولانی را در این اتاق به بازی مشغول می باشند. نور مناسب برای اتاق گیمینگ باید کم و ملایم باشد تا چشم در معرض مداوم نور آسیب نبیند. نورهای نئون با توجه به قابلیت های مورد نظر برای این نوع اتاق ها مناسب می‌ باشند. علاوه بر این از لحاظ بصری نیز جلوه ای خاص و زیبا ، جذاب و رویایی را فراهم می‌ آورند. رنگ های پاستیلی مثل آبی، سبز، صورتی و بنفش از رنگ های مناسب اتاق گیمینگ می باشند.

دیزاین مناسب اتاق گیمینگ

استفاده از میز و صندلی مناسب گیمینگ

این نوع میزوصندلی ها طوری طراحی شده اند که علاوه بر جذابیت زیاد سلامت گیمر را هم به خطر نندازند. با توجه به اینکه علاقمندان به بازی یا گیمرها ساعت های طولانی را بدون توجه به نوع صحیح نشستن روی صندلی قرار می ‌گیرند؛ انتخاب این نوع میز و صندلی اهمیت بسزایی دارد. اندازه میز و صندلی با در نظر گرفتن ابعاد و اندازه اتاق انتخاب می‌ شود.

استفاده از باکس و قفسه برای اتاق گیمینگ

می‌ توانید برای نظم دهی و تنوع در دکور اتاق از قفسه های رنگی استفاده کنید. می‌ توانید در باکس ها از عروسک های فیگور یا اکسسوری و لوازم های دیگر استفاده کنید. این کار کمک می‌ کند تا اتاق  جلوه ای خاص و ویژه داشته باشد. خلاقیت نیز در این زمینه حرف اول را می‌ زند. از قفسه ها نیز برای جمع آوری وسایل جانبی مرتبط به گیم بهره گیری کنید. این کار موجب می ‌شود مکانی ثابت را برای وسایل خود در نظر داشته باشید. علاوه بر این موقع منظم کردن اتاق در کمترین زمان وسایل خود را جمع آوری نمایید.

بک گراند مناسب اتاق گیمینگ

عروسک برای گیمینگ و بک گراند اتاق گیمنیگ دو نکته بسیار مهم هستند که موقع طراحی اتاق گیمینگ باید در نظر گرفته شوند. همانطور که یک بک گراند مناسب و جذاب اتاق گیمینگ را چشمنواز می ‌کند، وجود یک عروسک گیمینگ نیز جلوه اتاق را بیشتر می کند. بک گراند اتاق گیمینگ را می ‌توانید از میان انواع استیکر یا برچسب ها انتخاب کنید. برچسب های دیواری شامل انواع طرح های دسته بازی ، پلی استیشن یا چهره های مهم شخصیت های بازی می باشند. بک گراندهایی با رنگ زرشکی یا قرمز با ترکیبی از رنگ سیاه محیطی هیجان انگیز در اتاق گیمینگ به ارمغان می آورند.

دیزاین مناسب اتاق گیمینگ

اتاق گیمینگ ساده در ایران

برای داشتن یک اتاق بازی ساده با هزینه ای کم می ‌توانید از یک اتاق خواب کوچک استفاده کنید. نیازی نیست که به چیدمان یا طراحی اتاق خواب دست بزنید. چرا که می توانید با اضافه کردن یک میز و صندلی مناسب و دلخواه، فضایی برای انجام بازی های گیمینگ خود فراهم کنید.

بعد از آن سیستم، کنسول بازی و یک نمایشگر کوچک نیز تا حدی شما را به چیزی که می خواهید نزدیک می‌ کند. کمی آسان تر و کم هزینه تر مربوط به اتاق نشیمن و محل قرارگیری تلویزیون در آن مکان می باشد. می‌ توانید سیستم و کنسول بازی را در روی میز تلویزیون قرار داده و وسایل جانبی آن را هم در یک کشو جای گذاری نمایید. اگر یک راهرویی با یک کنج دنج و فضایی مناسب دارید، می ‌توان از این محل متفاوت استفاده کنید. بخش پشت نمایشگر نیز یک    بگ گراند جذاب و دلخواه نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *