اسباب بازی پسرانه, اسباب بازی دخترانه, تمامی اخبار, عروسک, عروسک باربی

بهترین کادو تولد بچه 2 ساله {دختر + پسر}

کادو تولد بچه 2 ساله

بهترین کادو تولد بچه 2 ساله چه وسایلی است ؟ بهترین هدیه تولد برای پسربچه دو ساله چیست؟ بهترین هدیه تولد برای دختربچه دوساله چیست؟

جشن تولد دو سالگی اولین تولدی می باشد که کودک معنای جشن گرفتن ، شادی و کیک تولد را درک می کند ، برای بادکنک ‌ها ذوق می‌ کند و با صدای آهنگ تولدت مبارک با شادی بالا و پایین می ‌پرد.  کودکان نوپا به هدیه اهمیت زیادی می دهند, بی‌ صبرانه انتظار باز کردن هدایا را دارند و از دیدن وسایل موردعلاقشان غرق در شادی می ‌شوند.

هدیه تولد دو سالگی باید با توجه به ویژگی ‌های کودکان در این رده سنین انتخاب شود. کودکان در آستانه دو سالگی مهارت‌ های گفتاری مناسبی دارند و کم و بیش کلمات و جملات را به زبان می ‌آورند. دو ساله ‌ها خیلی شیرین زبان هستند  و سرشار از اظهار نظر می باشند. مهارت‌ های کودک در ۲-۳ سالگی خیلی پیشرفت می ‌کند به گونه ای که خانواده انتظار دارد کودک نوپا با قاشق و چنگال غذا بخورد ، در جمع کردن اسباب‌بازی ‌هایش از زمین مشارکت کند ، در پوشیدن لباس همکاری کند و در اوخر سن دوسالگی با پوشک خداحافظی کند.

کادو تولد بچه 2 ساله

خیلی از ما دو سالگی را با لجبازی شناخته ایم. سن « خودم!خودم! » گفتن‌ های پشت سرهم کودک نوپا بدون توجه به این که از توان انجام این کار را دارد یا نه. در واقع یکی از مهم ‌ترین ویژگی ‌های دو سالگی نیاز روانی کودک به « مستقل بودن » است. کودکان دو ساله استقلال‌ خودشان را را با گفتن « نه! » و « خودم می‌تونم! » به خانواده اعلام می‌ کنند.

کودکان دو ساله نیاز دارند تجربه کنند ، آزمون و خطا انجام دهند و یاد بگیرند.ریشه‌ های قدرت اعتماد به نفس و استقلال افراد برای مقابله با مشکلات زندگی در همین دوران ساخته می‌ شود.  خانواده هایی که فرصت تجربه به کودکان می ‌دهند، با مهربانی به آن ها آموزش می‌ دهند و کمک می‌ کنند اشتباه هایشان را با استقلال درست کنند پس از سه سالگی  کودکانی با اعتماد به نفس و توانمند خواهند داشت.  

کادو تولد بچه 2 ساله آلبوم خاطرات کودکی

یکی از جاب ترین و ماندگارترین هدیه ها برای جشن تولد کودکان ، آلبوم خاطرات می باشد. کودکان در دو سال ابتدایی زندگی خیلی سریع رشد می‌ کنند ، قد می ‌کشند و مهارت‌ های جدید به دست می آورند. آلبوم‌ های مختص کودک که با مجموعه ‌ای از عکس ها طراحی و چاپ می ‌شوند می ‌توانند داستانی جذاب و متفاوت از کودکی کودک شما روایت کنند.

کادو تولد بچه 2 ساله

کادو تولد بچه 2 ساله کتاب نمدی کودکان

کتاب‌ های نمدی یک کادو خاص ، دست‌ ساز و هیجان انگیز برای کودکان دو ساله هستند. کتاب های نمدی یک نوع کتاب کار کودکانه می باشد که فعالیت‌ ها و مفاهیم مختلف را به کودک آموزش می ‌دهد از اعداد و رنگ‌ ها گرفته تا گره زدن و بستن بند کفش. مناسب ‌ترین سن برای استفاده از کتاب‌ های نمدی گروه های سنی ۱ تا ۵ سالگی می باشد.

دالی توپه ، چند بازی در یک بازی

بازی دالی توپه مناسب کودکان ۱کروه سنی  تا ۳ سال می باشد. کودکان اغلب تا هجده ماهگی نسبت به پایداری وسایل آگاهی به دست می آورند (یعنی متوجه می شوند وسایلی که از جلوی چشم آن ها دور می ‌شوند، هنوز وجود دارند)، این بازی نیز روایت همین آگاهی می باشد.

هنگامی که کودک با چکش روی توپ ضربه می ‌زند، توپ وارد حفره می ‌شود و از دید کودک پنهان می‌ شود ولی خیلی زود بیرون می‌ آید و روی سرسره به سمت پایین سر می ‌خورد. کودکان دو ساله از ضربه زدن با چکش غرق در شادی و لذت می‌ شوند علاوه بر آن ماهیچه ‌های دست‌ آن تقویت می ‌شود. رنگ‌ های درخشان توپ‌ ها و صدای جغجغه ‌ای‌ آن ها در هنگام غلتیدن موجب تحریک بینایی و شنوایی کودکان دو ساله می‌ شود. 

کادو تولد بچه 2 ساله

پازل‌ یک هدیه عالی برای پرورش فکر کودکان

بازی با پازل در ابعاد گوناگون در هوش و توانایی های ذهنی کودک تاثیر مثبتی دارد. درجه سختی پازل ‌ها از تصاویر دو یا چهار قطعه ای برای کودکان نوپا شروع و تا عکس های پیچیده تری که بیست و چهار قطعه دارد ادامه دارند.

در خرید پازل باید تناسب بین سن و درک کودک با پیچیدگی پازل را دقت داشته باشید. یک پازل خوب باید بتواند کودک را به تفکر ترغیب کند تا کودک از توانایی های ذهنی خود برای حل مسئله ها استفاده کند ولی نباید آن قدر سخت باشد که کودک از حل آن ناتوان شود و احساس ناامیدی و شکست به او دست بدهد.

مناسب ‌ترین پازل برای کودکان دو ساله پازل‌ های یک و دو تکه هستند که در مورد وسایل و اتفاقات پیرامون کودک اطلاعاتی به کودک ارائه می‌ دهند. هوش‌ چین‌ های یک و دو تکه برای کودکان نوپا یک انتخاب بسیار مناسب هستند. به علاوه پازل ‌های چوبی برای این گروه سنی یک انتخاب سرگرم کننده و جذاب است. 

ماشین‌های اسباب بازی نیکو تویز     

نیکوتویز یکی از برندهای مطرح ایرانی می باشد که کار آن اسباب‌بازی های نشکن، مقاوم و فاقد لبه‌های تیز برای کودکان ۱ تا ۵ سال می باشد. شما می ‌توانید متناسب با سلیقه کودکتان از میان ماشین ‌های گوناگون نیکوتویز هدیه تولد را انتخاب کنید،     مدل هایی مانند اتوبوس مدرسه ، ماشین آتش‌نشانی ، کامیون و ماشین بازیافت که در اندازه های کوچک و بزرگ تولید می ‌شوند یک انتخاب مناسب برای هدیه تولد دو سالگی هستند.

کادو تولد بچه 2 ساله

کامیون پایی زرین تویز

زرین تویز یکی دیگر از تولیدکننده‌ های توانمند و قدیمی اسباب‌بازی در ایران می باشد. از جمله پرطرفدارترین محبوب ترین اسباب ‌بازی‌ های زرین تویز می توان گفت ماشین‌ های بزرگی هستند که کودک می‌ تواند سوار آن ها شود. این ماشین ‌ها کیفیت خیلی بالا ، تحمل وزن و فشار فوق العاده عالی و قیمت بسیار مناسبی دارند و در مدل‌ های گوناگون به بازار عرضه می ‌شوند از جمله : کامیون سوپر ماک ، کامیون حمل زباله، کامیون سوپر معدن ، ماتر موزیکال و…

چادر بازی                                                                                  

چادر بازی می ‌تواند خانه خاله بازی یا قلعه مخفی یک بازی ماجراجویانه  و داستانی باشد. چادرهای بازی انواع گوناگونی دارند و شما می‌ توانید با توجه به اندازه اتاق کودک و بودجه‌ ای که برای خرید در نظر گرفته اید ، مدل مناسبی را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید چادر بازی مناسب باید محکم و مقاوم باشد و در اثر بازی و تحرک بچه‌ ها خراب نشود و آسیب نبیند.

پیانو موزیکال

پیانو موزیکال کودکان یکی از مهیج ترین و سرگرم کننده ترین  اسباب‌بازی‌ ها برای تحریک شنوایی و رشد مغز کودکان نوپا می باشد. کودک با فشردن کلید های گوناگون پیانو صداهای مختلفی به وجود می آورد و این موجب هیجان در کودک می‌ شود.

سه چرخه

سه چرخه سواری یک روش خارق العاده برای بهتر شدن تعادل و تقویت عضلات کودکان به حساب می آید. سه چرخه وسیله نقلیه‌‌ ی کوچک و ایمنی است که نحوه‌ ی پدال ‌زدن را به کودکان یاد می دهد و موجب تقویت عضلات پای کودک و بهبود گردش خون او می‌ شود. یک سه چرخه ایمن و محکم که کمربند ایمنی داشته و اندازه آن با قد کودک متناسب باشد ، یک هدیه  عالی برای جشن تولد ۲ سالگی کودک می تواند باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *